חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

בנות ראשון לציון כדורסל מוכנות למשחק העונה

 

השחקניות של זיו ארז הביסו את חיפה ותגענה מוכנות למפגש המסקרן בשבוע הבא מול גליל עליון. קבוצת הגברים של המועדון העפילה לרבע גמר הגביע

 

הפועל ראשון לציון נשים בכדורסל הביסה את בנות מכבי חיפה 43:63 במסגרת הליגה הלאומית. החבורה של זיו ארז סגרה את הסיפור כבר אחרי מחצית ראשונה טובה בצפון, כשירדה למחצית ביתרון מבטיח 20:33. גאיה סלס וגילי אייזנר בלטו בקרב הקבוצה מעיר היין, כשאר בתום הרבע הראשון פתחו האורחות יתרון 11:18. ברבע השלישי המשיכו האורחות מהמרכז לשמור על יציבות ויתרון 15 נק’, 29:44. ברבע ה-4 והמכריע הוסיפה גאיה סלס 2 שלשות מכריעות וגם דניאל קארש, שבלטה לצדה עם 16 נק’, תרמה את חלקה, עד לניצחון בסיום.

בשבוע הבא, כאמור, תפגוש הפועל ראשל"צ את הפועל גליל עליון למשחק העונה, מקום 1 מול מקום 2, בין שתי קבוצות בלתי מנוצחות, שרק אחת מהן תמשיך לשמור על מאזן מושלם בתום ההתמודדות ביניהן.

 כדורסל גברים

מכבי ראשון לציון גברה על עירוני נס ציונה 87:92 והעפילה לשלב רבע גמר גביע המדינה. החבורה בכתום של שמוליק ברנר עשתה את המוטל עליה ב’בית מכבי’ ואף חוללה מהפך, לאחר שהייתה בשלבים מסוימים בפיגור מול העולה החדשה לליגת העל. הבולט בשורות המנצחים היה ג’ייסון סיגרס, שסיים את הערב עם החטאה אחת בלבד מהשדה.

הרבע האחרון הסתיים בנוק אאוט 16:28 לטובת המקומיים. דרו קרופורד הוביל את קלעי ראשל"צ עם 24 נק’, כאשר סיגרס הוסיף 20 נק’. בשלב שמונה האחרונות יתארחו הכתומים אצל הפועל חולון.

כדורגל

הפועל ראשון לציון הופתעה 1:0 מול האחרונה בטבלה, עירוני נשר, במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הלאומית. עלי כנעני כבש את שער הניצחון היקר לצפונים בפנדל בדקה ה-90. הקבוצה של ניר ברקוביץ’ מרוחקת כבר 6 נק’ מהמקום ה-2 שמבטיח כרטיס לליגת העל. במחזור הבא תנסה ראשל"צ לכפר על ההפסד הלא צפוי במשחק קשה מול הפועל ת"א, מוליכת הליגה.

בין לבין, תפגוש הקבוצה של ניר ברקוביץ’ את בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים