חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בירת חדרי הבריחה בישראל - לא אחרת מראשון לציון

 

ראשון לציון היא אחת מהערים המתקדמות בישראל וההתפתחות המהירה שלה, כמו הקרבה שלה למרכז, שמו אותה למרכז אהוד עבור עסקים וחברות רבות.

 

ראשון לציון היא אחת מהערים המתקדמות בישראל וההתפתחות המהירה שלה, כמו הקרבה שלה למרכז, שמו אותה למרכז אהוד עבור עסקים וחברות רבות. כמה מהחנויות הייחודיות בישראל נמצאות כאן כמו כמה מהקניונים הגדולים בישראל. אך מעבר לכל זה, ואולי בגלל כל זה, אחד מהתחומים שפרח בראשון לציון יותר מכמעט כל עיר אחרת, הוא כמובן תחום חדרי הבריחה.

 כיום, בכמעט כל עיר בישראל ניתן יהיה למצוא חדר בריחה, מנתניה, כפר סבא, אשדוד, באר שבע, עפולה ועוד. ראשון לציון היא אחת הערים עם מספר החדרים המרובה ביותר, למעט תל אביב. והיא מכילה כמה ממתחמי חדרי הבריחה המתקדמים, המובילים והחזקים בישראל.
על מנת להבין את התחום, ועל מנת להבין את העתיד שלו בעיר שלנו, דיברנו עם הבעלים של אחד הבעלים של puzzles - מתחם חדרי בריחה בראשון לציון - שמכיל כמה מהחדרים שנחשבים מהטובים בישראל.

למה דווקא ראשון לציון?

בשנים האחרונות ראשון לציון הפכה למרכז בילויים ואטרקציות, כל חנות שנייה פה היא מהמובילות בתחומה, מהסינימה סיטי הגדול בישראל ועד למרכזי חנויות ענקיים. ביחד עם כל זה עולם הבילויים התפתח פה מעבר להכל, אני לא מהעיר, אבל גם אנחנו, וגם המון בעלי חדרים אחרים הרגשנו שכאן זה המקום להתפתחות בתחום.

אתה מרגיש שהבחירה שלך בעיר תרמה לעסק שלך?

בהחלט כן, מסיבות רבות. ראשית, כשהעיר הצמיחה מספר כה רב של מתחמים מוצלחים, תושבים רבים מהסביבה ממהרים לחוות את המתחמים הנוספים, אנחנו רואים מבקרים רבים נוספים שחוו את החדרים בסביבה והפכו את זה לבילוי קבוע. שנית, ראשון לציון הפכה לחותמת למתחמים מובילים בתחום, וכשכל חדרי הבריחה כל כך קרובים אחד לשני, זה נותן למקום לשיתוף פעולה פורה.

 אתה מרגיש תחרות קשה בגלל מספר המתחמים המרובים כאן?

תחרות קיימת בכל מקום, והיא יכולה להיות כר פורה להתפתחות והתקדמות יותר מכל דבר אחר. אם כי, לשמחתנו, הצלחנו ליצור משהו ייחודי ברמת הסטנדרט שהצבנו בחדרים, כך שגם התחרות שהוצבה לנו על ידי המתחמים המרובים בראשון לציון, לא מנעה מאיתנו להתבלט בסביבה.

 מה אתה יכול להגיד לנו על העתיד של התחום בעיר?

ראשון היא אחת הערים שיש בה הכי הרבה מרכזי בילוי ואטרקציות, וניתן להתפתח בה עוד המון מבחינה עסקית. אני צופה לעיר עוד מתחמי חדרים רבים וטובים, ואני צופה אטרקציות חדשות וחדשניות שיפתחו כאן. כבר עכשיו יש עשרות חדרים בבנייה בעיר עצמה, ושיתופי פעולה רבים נרקמים סביב העסקים בעיר.

 מה אתה יכול למסור לתושבי העיר?

בנינו את המתחם שלנו בשבילכם, והעמדנו סטנדרט ייחודי וכמעט חסר תקדים בעולם החדרים בישראל בשביל לתת לתושבי ראשון את החוויה הטובה ביותר. היה חשוב לנו להעמיד מתחם שיספק את השירות הטוב ביותר לקבוצות הרוצות לארגן אירועים, ימי הולדת ועוד. לא נותר לנו אלא להזמין אתכם להנות מהמתחם.

 ובכן, אין ספק שראשון לציון היא אחת הערים המתקדמות בתחום ומתחמי החדרים הרבים בה הפכו אותה בעיני רבים ל״בירת חדרי הבריחה״, ולא נותר לנו אלא לחכות ולראות מה עוד מצפה לנו בעתיד.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים