חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

עם החמאס מדברים חמאסית // קובי עצבני

 

כל המתלהמים מימין הדורשים כניסה ומיד לרצועה ו"להיכנס בהם". לכל אלה אני אומר, תרגיעו. תרגיעו כי עם החמאס צריך לדבר חמאסית. אפשר להשיג את כל זה בלי לסכן את חייו של אפילו חייל אחד

 

למי שאינו יודע נספר שהמושג "צומוד" הוא הביטוי לסבלנות ולנאמנות לאדמה של בני דודינו המוסלמים. הם רק שכחו שאבותינו סבלו 40 שנה בדרכים, אז 40 ימים זה כסף קטן בעיקר בשל ההגנה הבלתי יאומנת של כיפת ברזל.

מה הכוונה 40 יום? אני מסביר.

בעוד אני כותב טור זה, עוד אזעקה הוציאה אותי מהמוזה, (אני שוהה באופן קבוע בסופי השבוע באשדוד)  ובעוד אני מצפה מעצמי לחזור למקלדת לוהט, עצבני ומוכן להיכנס באמ אמא שלהם, הנה מאזעקה לאזעקה , אני נחרץ בדעתי עוד יותר.

ואני אומר לכם מתלהמים יקרים שלי, אתם פשוט לא חושבים מהראש. המדינה הזאת עברה שנים של מלחמה עם הקמת המדינה ולפניה, שבועות ארוכים ביום כיפור, תושבי עוטף עזה חיים כך כל השנה, ורק רקטה אחת חוצה את גבול יבנה ואתם מאבדים את הברקסים שלכם.

ואני אומר שפשוט אנחנו מדברים עם החמאס בארופאית, וזו הבעיה. עם החמאס יש לדבר בחמאסית. ולמה אני מתכוון.

עברנו עד כה 4 ימים לא פשוטים בהם: תושבי עוטף עזה נכנסו קצת יותר לממ"דים, באשדוד ובאר שבע "מקבלים את המנה שלהם" פעמיים מקסימום 3 ביום, ועכשיו גוש דן גם הוא פעמיים ביום. חדרה, חיפה וירושלים אם תשאלו אותי, אלה ישובים שהצינורות מתכת ארוכות הטווח משוגרות אליהם כאקט סמלי ע"י החמאס המתוסכל סטייל, "למי יש יותר רחוק".

החמאס מתוסכל, הכיפה של פרץ הפכה את הרקטות שלו לחסרות ערך כי אחרי 800 רקטות ו 4 ימים, כל מה שיצא לו, זה נכה מלחמה שנפצע כי התקשה לצאת מרכבו, פה ושם מטבח וסלון הרוסים וכמה רסיסים שיורדים מהשמים ושאם נשמעים להוראות פיקוד העורף, אפשר אחר כך לאספם ולגייס אותם לתעשיית המתכת בארץ.

800 רקטות 4 ימים ופצוע קשה אחד (טפו טפו טפו) . בואו נכפיל אותם ב 40 ימים והרי לנו סטטיסטית  8000 רקטות ששוגרו, עשרות נפילות אינשאללה ללא נפגעים אם המזל ימשיך לעמוד לצידנו וגם נישמע להוראות. אומנם אין תעודת ביטוח לכלום, ויש להביא בחשבון גם ארועים חריגים. אבל זה מה יש.

ובינתיים ממשיכים להצטייד בעוד סוללות כיפות ברזל ובכלל תופעת טבע עם מה שקורה היום. מספרים לנו שיש 7 סוללות, אבל ראו פלא, בחיפה מיירטים, בירושלים מיירטים, איך רק 7. התשובה נעוצה אולי במה שאמר הבוקר איזה בכיר בתעשייה הצבאית אודות כיפת ברזל דור ב’ .

היום סיפרו שצה"ל עלה מדרגה בהפצצות והתחיל סוף סוף לעשות מה שהיה צריך לעשות מהתחלה. לא יודע למה הכוונה, אבל אני כן יודע לאיזו מדרגה לעלות.

ונתחיל במסגדים. טילון  אזהרה קטן על כל אחד ממסגדי הרצועה (היכן שידוע שמתחתיו או בו מסתתרים חמאסניקים או רקטות וכו...) ואחרי שמי ששם יוצא, או לא יוצא, פצצת עומק קטנה ואללה ירחמום. זו השפה שחמאס מבין.

וזה בלי שנסכן חייו של חייל אחד..

בשלב זה חיל האוויר יורד על בתי בכירים בחמאס. למה רק בכירים? כל בית בו מתגורר פעיל או חייל חמאסי, להוריד טילון אזהרה ואחר כך אל ירחמו. ואל תיבהלו מההפגנות... בסוף מי שצמוד ל"צומוד" יצא עם ידו על העליונה.

וזה בלי שנסכן חייו של חייל אחד...

ויש בתי ספר, כן, מה יש, (בלילה כשהילדים בבתים" לעשות להם אותו טיפול. כשהחבר’ה מהחמאס יצאו מהמחילות אחרי 40 יום, ימצאו עצמם עסוקים ב 5 שנים הבאות בבניה, אם יתנו להם מלט..

ובעוד כל זה קורה, גם הסבלנות של החפרפרות תתחיל להתערער. חפרפרות המנהרות יצאו כל אחד בתורו לראות איך מזג האוויר ואללה ירחמו. אני סומך על המוסד והשב"כ.

ובעוד כל זה קורה, חיל האוויר צד עוד משגר מוטמן ועוד מאגר רקטות. מטמון אחד ביום, זה 40 מטמונים. יאללה, יהיה גבול גם לכמות המנהרות  ומאגרי הרקטות המוטמנים.

וככה בערים ובכפרים. בלי רחמים ועם הרבה סבלנות. כי זוהי  השפה החמאסית. כל מה שאנו צריכים זה להחליט שמוציאים את הכניסה הקרקעית מהמשחק . תחזירו את רוב החיילים הביתה והיתר שידאגו ששום חמאסניק לא יגיע מהים או ממנהרה מסתורית.

ואחרי חודש ויותר של התשה והרס, כשאף פעיל לא יוציא את אפו מתחת לאדמה, או אז צריך איזה מבצע צבאי חד פעמי שתוצאתו טיהור המקלט שמתחת לבית החולים שיפא בעזה, שם כל השפנים מסתתרים.

כל מה שאנחנו צריכים זה שכל "שאר ישראל" יסגל לעצמנו התנהגות ואורח חיים של "צומוד" ל 40 יום כמו שאנשי עוטף עזה רגילים 300 ימים בשנה. אז התל"ג הלאומי ירד בכמה מליארדים, אתם יודעים כמה עולה כלכלית כניסה קרקעית (ואני לא מדבר על חיי החיילים שמלבד הטרגדיות, גם פציעתם או חלילה מותם, עולה למדינה הרבה הרבה כסף.)

אז תהיה קצת פחות תיירות,  וקצת פחות תיאטרון וטיולי טבע. אתם יודעים איזה כיף לדעת שאחרי 40 יום זהו! זהו גם לתושבי עוטף עזה. כל זאת כמובן האמר בגלל כיפת הברזל, אחרת הייתי מדבר אחרת כמובן.

וכל זה אחי המתלהמים, בלי להיכנס סנטימטר אחד לעזה ומבלי להפיל את החמאס. אחרי 40 יום כולנו נרגיש טוב מאוד את הירידה הדרמטית באזעקות, החמאס פשוט יפסיק לירות כי איו לו במה, מנהיגיו יצאו לראות מה חיל האוויר עשה, ואז יהיו להם 5 שנים לחשוב על זה.

ובינתיים, המצרים סגרו להם את הדרך מדרום, חיל הים ממערב וההצטיידות כבר לא תהיה טיול כמו עד לעליית סי סי.

אז מה אני באתי בעצם לאמר לכם. החמאס משחקים על הסבלנות והעצבים הרעועים שלנו. הם שכחו שגם אנחנו בני הגזע השמי  (מה זה 40 יום אחרי 40 שנה במדבר) וגם אנחנו יכולים להחליט לקחת אוויר, לספור את הימים, הרקטות, האזעקות ותאמינו לי, הם יבינו שאנחנו יכולים לדבר חמאסית עוד יותר טוב מהם. רק ככה.

וכל זה אחים שלי, יקרה רק בגלל מערכת כיפת ברזל שהיא היא ביחד עם הסבלנו, היא שובר השוויון.

ותודה ענקית לעמיר פרץ, כבר אמרתי?!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים