חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

גוונים לחיים // סמדר נדב

 

ניכר שאת רגישה , שכן יש לך יכולת לחשיבה גבוהה. החוויות הלא פשוטות שעברת גרמו לך להיות חשדנית ,למצבי רוח עד התנתקות מהמציאות

 

יש אנשים ואני נכללת ביניהם שזקוקים לגיוון, לומדים,קוראים ומגלים עניין בכמה תחומים. אך יש אנשים שזו דרך החיים שלהם , כשהישן הופך להיות מוכר הם עוברים לדבר הבא אינם מסוגלים להכיל שגרה, מסגרות בשל כך רבים מהם עצמאיים, לא ממהרים להתמסד.

כילדים הם חווים שעמום לעיתים תכופות,הם חשופים לגירויים רואים ומגיבים לכל דבר בסביבתם ומתקשים להתרכז בלימודים. ההורים ששולחים אלי את ילדיהם לאבחון גרפולוגי רוצים שהילד שלהם ילמד ויוציא תואר כדי שיסתדר בחיים , הילדים מבולבלים ,לא תמיד ברור להם הכיוון ומה באמת הם רוצים.

דרך ניתוח כתב היד אני רואה את האישיות ,תכונות אופי ,כישורים , יכולות פוטנציאל ואף מאבחנת את המצב הרגשי ,יחד עם זאת ולא פחות חשוב  אני מבררת  למה הם נמשכים, מה הם באמת צריכים ואוהבים ורק כשיש לי את כל הנתונים,  אני יכולה לעזור להם להחליט .

"הילד כבר בן 29" סיפרה לי דפנה, "הוא רוצה ללמוד אך לא החליט ,בינתיים הוא עובד בעבודות

 מזדמנות שנים ..." , היא נשמעה באמת חסרת אונים.

תומר בנה הגיע אלי ונראה הרבה פחות לחוץ  והצהיר , "אני לא רואה את עצמי עובד כמו חברי במשרד מ09:00 עד 17:00,אני אוהב חדר כושר ,ומוסיקה.

אדווה (32) הגיעה אלי לעשות אבחון גרפולוגי אחרי שלמדה מקצוע  בלחץ הוריה ,אך לא רצתה לעסוק בו ,גם היא בקשה הכוונה מקצועית. באבחון הגרפולוגי שערכתי לתומר וגם לאדווה גיליתי שיש להם מהמשותף , לשניהם חושים מפותחים  וצורך בעבודה עם אנשים, לתומר המלצתי ללמוד בתחום הספורט או כטכנאי קול.

לאדווה המלצתי לעבוד בהפקות :אירועים יחצ’נות ,תחום שנמשכה לו ומגיל צעיר. כולנו דומים אך גם מאוד שונים, כל אדם נולד עם הייחוד והכישרון שלו ואני עם הכלים והיכולות שלי  מסייעת לכם למצוא את יעודכם.

אבחון גרפולוגי

אורלי (36) מבקשת ללמוד על עצמה ולמצוא את הכיוון והתחום שכדאי לה לעסוק בו.

אורלי יקרה, ניכר שאת רגישה, שכן יש לך יכולת לחשיבה גבוהה. החוויות הלא פשוטות שעברת גרמו לך להיות חשדנית ,למצבי רוח עד התנתקות מהמציאות.

עם זאת יש בך חושים מפותחים ,יכולת כתיבה ויצירתיות ,ממליצה לך לעסוק במקצועות שמשלבים עבודת ידיים הפעלת חושים עם מתן משמעות כמו עזרה לזולת כמו בישול במוסדות חינוך בריאות, עבודה בקהילה ,סייעת בבתי חולים , עמותות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים