חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : על תרומות של ילדים

 

שלום ילדים שבוע שעבר סיימו את הלימודיםכל התלמידים. אביב הבן הקטן שלי סיים את התיכון בו למד, תיכון בן צבי בקריית אונו. ובעוד פחות מחודש ילבש מדים ויתגייס לצבא כחייל קרבי .  

 

מאוד מרגש גם כהורה ללוות את הילד הקטן שלך "שרק אתמול"נכנס לכיתה א’ וכבר סיים י"ב, ולראות את כל התהליך הזה, כבר מאחוריך. עם כל הקשיים שהיו בדרך כמו לכל אחד . אבל למזלו של אביב היה לו מורה שליווה אותו לאורך כל הדרך והאמין בו תמך ועזר. והינה הוא סיים את בחינות הבגרות .וממש כבר חייל. אני רוצה לנצל את המדור שלי ולהודות לטלסולומון המחנך והמורה לחיים של הרבה ילדים על השליחות הזו בלחנך נערים ומאחל לכל אחד מהילדים שקורא את המדור שלי שיזכה למורה כזה. אז החופש הגדול ממש בפתח וההרשמות לקייטנות בעיצומן .

גם אני מתכונן להופעות הקיץ שלי ואבקר והרבה קייטנות ברחבי הארץ .וכל ילדי קייטנות הגיל הרך בקריית אונו יפגשו את איציק הליצן ופליקס הארנב.כל אמני הילדים עובדים בימים אלה על מופעי הקיץ ומכינים לכם קיץ נפלא . אני יודע שכולנו עסוקים בחזרות והקלטות לקראת המופעים כדי שאתם תיהנו בכל מקום שבו תבקרו. כבר יותר משבוע עבר מאז שנחטפו שלשה נערים שנסעו בטרמפ והצבא וכוחות הביטחון שלנו עושים הכל להחזירם הבייתה בשלום. ובינתיים יישובי דרום הארץ  נמצאים בכוננות "צבע אדום" ומדי פעם נשמעות אזעקות ,אני מקווה שהמצב הקשה הזה יסתיים מהר שגם ילדי הדרום ביישובי עוטף עזה ייהנו מהחופש הגדול . שממש בפתח. אני מאחל לכולנו שבוע נפלא מלא באהבה ושכולנו תמיד נשמח ונחייך אל העולם .ואתם הילדים תעזרו לנו בכך שתשמרו על עצמכם . לעבור את הקיץ בשלום.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על אביב מימון בן ה-11 שתרם את האופניים הישנות שלו שהן במצב מצוין לילד שגר בשכונתו, וכל פעם ביקש ממנו סיבוב על האופניים וברגע שהוא קיבל אופניים חדשים הוא החליט לתת לו אותם במתנה. אמא שלו סיפרה לי שהיא מאוד גאה על האכפתיות של בנה מאותו ילד שבא ממשפחה קשת יום. כל הכבוד לאביב מימון החמוד.

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי אביתר ואני בן 10. וכבר כמה ימים אני רב עם ההורים שלי, על זה שאני לא רוצה ללכת לשום קייטנה בקיץ .אני רוצה לישון כל יום עד מאוחר ולשחק במחשב ולפגוש חברים בלי שום מסגרת . אני בחופש וזאת זכותי לעשות מה שאני רוצה בחופש שלי בלי שאף אחד יגיד לי מה לעשות. אולי אתה איציק הליצן יכול להציע לי מה לעשות. מחכה לתשובה. ואתה יכול להתקשר אלי.

תשובה :לאביתר החמוד אתחיל בזה שאני לא מתקשר לילדים שכותבים לי, ואת מה שיש לי להגידאני כותב במדור. לגבי הקיץ אני בהחלט מבין אותך ואת החופש שאתה כול כך מחכה לו אחרי שבמשך שנת הלימודים קמת מוקדם, הכנת שיעורים, ולמדת למבחנים. חשוב שתדע שהחופש הגדול הוא במשך חודשיים ולפעמים מהר מאוד ילדים משתעממים בו. לכן מה שאני ממליץ לך כחבר הוא שחודש ימים תימצא מסגרת שמתאימה לתחביבים שלך ולמה שאתה אוהב לעשות, ובשאר הזמן תהנה בבית. בחודש השני אני תוכל להיות יותר חופשי וגם ההורים שלך לא יתווכחו איתך בנושא. בהצלחה איציק הליצן.

הבדיחה השבועית:

חידה: מיהאישהמהירביותרבעולם?

תשובה: קמצןששכחאת המזגן בבית דלוק !!!!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים