חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חבל ש.... / גרפולוגיה

 

הרגשת החמצה קורית במצב כשניקרת בדרכך הזדמנות שבה אתה יכול לקבל, לעשות, לרכוש דבר שהינך חפץ בו וכשזה "מונח לידך" ללא תשומת ליבך וללא הענות וניצולו דרכו להעלם

 

הרגשת החמצה קורית במצב כשניקרת בדרכך הזדמנות שבה אתה יכול לקבל, לעשות, לרכוש דבר שהינך חפץ בו וכשזה "מונח לידך" ללא תשומת ליבך וללא הענות וניצולו דרכו להעלם, לעיתים תעבור תקופה ארוכה עד שתימצא הזדמנות נוספת אם בכלל ,שבאמצעותה נוכל להשיג את רצוננו.

מול הרצון והשאיפות קיים הפחד שמזהיר "לא כדאי" "אתה לא מסוגל"

המבקר והשופט מתוכנו מזהיר ,מתריע ואותנו הוא מקבע , עם זאת יש קול פנימי נוסף שאומר לנו "אני ראוי" "אני רוצה" "אני אצליח" ,התמקדות ביתרונות בסיכויים להצליח  ולקחת את ההזדמנות להחליט לעשות מעשה עכשיו ,להעיז לשנות את המצב , כי זה מה שאני רוצה ואם כשלתי לפחות ניסיתי להחמצה לא יהיה מקום.

"חבל שלא הגעתי אלייך לפני שנה",הצטערה ליאת (20) חיילת נאה שהגיעה לאימון אישי היא ספרה שהכירה את רונן קצין צעיר בבסיס שבו שרתו יחד, הם הפכו לידידים קרובים לאחר פרידתו מבת הזוג ב4 שנים האחרונות. ליאת הייתה לו כאוזן קשבת ,וברגעים הקשים היא ניחמה חיזקה ,הם נהגו לצאת לסרטים יחד ,הוא הכיר את חברותיה ואף נהג לצאת עימן. ליאת התאהבה בו אך לא שיתפה אותו ברגשותיה לא היה לה אומץ שכן פחדה מדחייה.

רונן שלא ידע מה היא מרגישה הודיע לה ביום בהיר אחד שהחל לצאת עם חברתה. ליאת הרגישה אכזבה  ובעיקר החמצה היא כעסה על עצמה שלא שתפה אותו בתחושותיה ,כששאלתי למה באמת? היא השיבה "קשה לי לחשוף רגשות."

 המחשבה שיכול היה להתפתח קשר רומנטי לא הרפתה ולא נתנה לה מנוח , הפחד לחשוף את רגשותיה ולהתמודד עם דחייה הייתה קשה מנשוא  . במסגרת האימון האישי ליאת הבינה שבכל מצב של בחירה בין אפשרויות  יש הסיכונים אך גם הסיכויים ,היא בחרה להעיז לעשות את מה שבאמת רצתה,וכך אמרה "לתחושת החמצה לא תהיה מקום ,כי גם אם אכשל לפחות ניסיתי" .

.

אבחון גרפולוגי

לולו (58)  מאוד מבולבלת ,מבקשת הכוונה בבעיות במשפחה ובעבודה,ושואלת האם לשנות מקצוע?

לולו יקרה ,מציעה לך להתמודד עם אתגר אחד ולנסות לפתור מחלוקות בינאישיות ולא לעזוב את העבודה. שכן את חסרת אנרגיות ,ומתקשה בחשיבה ושיפוטך סובייקטיבי רגשי וולא תמיד תואם את המציאות.

הינך חברותית עם יכולת נתינה ,אך עם זאת  את מגלה חשדנות ודעתנות. את זקוקה לשינוי בגישה לפתח מודעות לצרכייך יכולותייך וליצור יחסים בינאישיים טובים ולישר את ההדורים אבחון גרפולוגי מומלץ..

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים