חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : לזכר עופרה חזה

 

שלום ילדים בשבת  בתוכנית הרדיו שלי "בייביסיטר" ברדיו ללא הפסקה הקדשתי את רוב התוכנית לזכרה של עפרה חזה שלפני כשבוע ב 19 לנובמבר ציינו את יום הולדתה .

 

 עפרה חזה שהייתה זמרת ענקית עם קול מיוחד ומדהים לוותה את רוב שנות ילדותי ואני בטוח שגם ההורים שלכם גדלו על השירים והקול המיוחד הזה. בשבילי כל שנה בתאריך הזה אני זוכר את מי שהערצתי ודקלמתי את כל שיריה .14 שנים חלפו מאז שנת 2000 מיום פטירתה ממחלה.

והחוסר קיים .אבל לפחות היא השאירה למי שהעריץ אותה כל כך את הקול והשירים שלה אני ממליץ לכם ללמוד דרך האינטרנט על עפרה חזה ולראות ולשמוע ביוטיוב את השירים שלה. וכך גם אתם תוכלו להכיר את אחת הזמרות המיוחדות שהיו לנו שייצגה את ישראל בכל העולם והביאה כבוד גדול למדינה שלנו.

השבוע הזה הוא שבוע קר וגשום וכבר מרגישים את החורף בבתים מדליקים את התנור ומחממים את הבית בחוץ קר וגשום והבגדים הקצרים נשארים בארון ומחליפים אותם הבגדים הארוכים הסוודר והמעיל .ועדיין אני מקבל פניות מהורים רבים שקוראים את המדור שלי ומבקשים ממני להסביר לכם הילדים כמה חשוב להתלבש חם בתקופה הזו של השנה .כי אני מבין שיש הרבה מאוד ילדים שמתווכחים עם ההורים שלהם על הלבוש ורוצים ללבוש בגדים קצרים שלא מתאימים לתקופה הזו.

אז אני פונה אליכם הילדים לשמוע בקול ההורים שלכם כי הם רוצים בטובתכם שלא תהיו חולים . ובקלות אפשר להתקרר והאף סתום ויש נזלת והחום עולה וזה לא נעים ולא כיף בכלל להיות חולים. גם השפעת מסתובבת ובתי החולים מלאים בילדים חולים . אז כל מה שההורים שלכם רוצים שתרגישו טוב ותקומו בבוקר לגן ולבית הספר וההורים יוכלו ללכת לעבודה .ותאמינו לי ששגרה כזו זה דבר מצוין לכולם . הימים האלה הם ימים נפלאים לצלחת מרק חמה עם ירקות ודברים בריאים אחרים שמחזקים את המערכת החיסונית שלנו. אז חורף חם ונעים לכולם מאיציק הליצן

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי לינוי ואני בת 11 אבא שלי קנה לי מתנה ליום ההולדת אופניים חשמליים ואני מאוד שמחה . הרבה מהחברים שלי באים עם האופניים שלהם לבית הספר וגם אני רוצה .אבא שלי לא מסכים לי לנסוע עם האופניים האלה לבית הספר כי הוא פוחד שיגנבו לי אותם . אני לא מבינה את זה יותר נוח, ויותר כיף. אני לא מבינה את זה יש שומר בבית הספר .יש לך אולי רעיון איך לשכנע את ההורים שלי. תענה לי בדחיפות.

תשובה: ללינוי החמודה אני בהחלט מבין את הרצון שלך והנוחות בלנסוע באופניים החשמליים לבית הספר ,אבל מצד שני תביני את אבא שלך שקנה את האופניים האלה בהרבה כסף ,ולא רוצה שהם יגנבו לך ויש מקרים רבים של גנבות אופניים כאלה . למרות שיש שומר בבית הספר שתפקידו לשמור עליכם מפני מחבלים וטרור .ולא לשמור על האופניים החשמליים שלכם .קבלי את זה באהבה ואל תכעסי על ההורים שלך את צריכה להעריך ולהודות להם כל הזמן .

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על יותם ובן כהן מרמת גן שראו שלש עגלות של סופר זרוקות ברחוב .הם אספו אותם והחזירו אותם לסופר השכונתי. הם סיפרו את זה להורים שלהם שהציעו לכתוב לי ולשלוח בפקס את הסיפור הזה שעוד ילדים יעשו מעשה טוב כזה כי העגלות האלה מאוד יקרות וחשובות לבעלי הסופרים .ולנו כלקוחות שיהיה לנו במה לעשות קניות. כל הכבוד ליותם ובן.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים