חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

זוגיות לא מאוזנת // גרפולוגית

 

הפחד להישאר לבד, אחרי חמש שנים של זוגיות , להתחיל הכל מהתחלה הרתיע , אך הרצון והמטרה הברורה, "להקים משפחה וילדים" הכריעה . ואיך זה קרה אתם בודאי שואלים... יום אחד היא הודיעה שזה התפוצץ כי לא יכלה יותר. היא נפרדה בלי לריב עם חיבוק וזה נגמר

 

עינת (35) בקשה לערוך אבחון גרפולוגי  היא סיפרה על תומר בן זוגה ב5 שנים האחרונות. הם הכירו כשלמדו יחד ובמקביל כל אחד מהם עבד וביסס את עצמו הם עברו לגור יחד לפני ארבע שנים. מצבם הכלכלי היה טוב. בתקופה האחרונה בקשה עינת למסד את הקשר גם בגלל שרצתה ילדים .

אך תומר שלא התלהב נהג לומר :"העולם לא בטוח" "ילד זה עול כלכלי " אין לי צורך בילד והזוגיות שלנו כמו שהיא טובה לי. הזמן עבר והוא בשלו. היא הרגישה תקועה וכעת היא בקשה לעשות שינוי ולהחליט לשם כך הגיעה לאבחון גרפולוגי .

עינת התגלתה כבחורה חמה בוגרת מאוזנת, מתעניינת בזולת יוצרת קשרים מהירים עם צורך בהגשמה חיים עם משמעות זה גם מה שהסביר את הצורך שלה באמהות, הראייה אופטימית והסבלנות הסבירו את אורך הרוח שגייסה ,היא הודתה "הזוגיות כבר לא מספיקה לי" .

באימון האישי עינת התמודדה עם דפוס המחשבה "שי בחור טוב ",היא הסכימה להיפרד מהמחשבה שהיא תצליח לשנות אותו והאהבה הייתה לא סימטרית .

"הייתי בטוחה שאוכל לשנות אותו" היא הודתה שאת המציאות כמו שהיא היא לא הסכימה לראות . התאמתי את עצמי אליו הרצונות שלו היו חשובים היא הודתה כשנזכרה יצאנו לבלות כשהתחשק לו. פגשנו חברים שבא לו.

הפחד להישאר לבד, אחרי חמש שנים של זוגיות , להתחיל הכל מהתחלה הרתיע , אך הרצון והמטרה הברורה, "להקים משפחה וילדים" הכריעה . ואיך זה קרה אתם בודאי שואלים... יום אחד היא הודיעה שזה התפוצץ כי לא יכלה יותר. היא נפרדה בלי לריב עם חיבוק וזה נגמר.

לאחר זמן קצר היא ספרה לי שהיה לה מזל גדול שהם נפרדו היא פגשה מישהו שענה בדיוק על כל מה שרצתה .

אבחון גרפולוגי

דנה (35) מבקשת לדעת על אישיות ותכונות אופי ,ומה המקומות שהיא צריכה לחזק.

דנה יקרה, את בעלת חשיבה רציונאלית. התקשורת שלך נוקשה מעט. חשובה לך התדמית והמראה החיצוני. יש לך דחפים אך יש גם בלימות, דבר שגורם לך לחוש מתח ותקיעות.הקונפליקט שאת מתמודדת הוא הצורך בחברה ובין הצורך להיחשף ולפרטיות .ויתור על שליטת יתר והכנסת ספונטניות לחייך תיתרום לך בהרפיית המתח ואווירה נעימה סביבך.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים