חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

החלטתם להתפטר מהעבודה ולמצוא את ייעודכם?

 

כל הכישורים שזיהיתי דרך כתב ידה הצביעו על הנטייה לעצמאות ,ויכולת ניהול עם זאת המסגרת הייתה נחוצה והקנתה לה תחושת בטחון ולכן המלצתי להמשיך לעבוד כשכירה.  

 

בתקשורת הכתובה וגם המדוברת שומעים לא מעט על אנשים שהעזו להתפטר מעבודתם ויתרו על משכורת תנאים טובים שינו את המקצוע ומצאו את ייעודם .ייתכן שגם אתם מרגישים מחנק, כבר לא נהנים ממה שאתם עושים והחלטתם להתפטר עצרו!!!  

זה בכלל לא בטוח שהעבודה היא הגורם לחוסר הסיפוק שאתם מרגישים. לפחות בחלק מהמקרים שמגיעים אלי לאבחון תעסוקתי מתברר שהמקצוע הנוכחי הוא המתאים ביותר עבורם.  אז מה קרה אתם בטח שואלים?

חוסר יציבות רגשית בדר"כ היא האחראית למסקנה שגויה. קושי ביחסים עם המעביד , חוסר בזוגיות או קושי להתאושש מפרידה יכול לגרום לשיבוש בריכוז ירידה במוטיבציה מתח ומלנכוליות ועוד.
הרצון והדחף לשפר את מצב הרוח ולסיים את הסבל ולהפטר יכול להתברר כטעות ואף להעצים את חוסר היציבות.

במקרה עם דורית גרושה+3 (42) מנהלת בחב" תקשורת, כיוון ששקלה להתפטר מעבודתה בקשה אבחון גרפולוגי תעסוקתי כדי להחליט האם לפתוח עסק ולהיות עצמאית או להתפטר ולחפש עבודה חדשה.

כל הכישורים שזיהיתי דרך כתב ידה הצביעו על הנטייה לעצמאות ,ויכולת ניהול עם זאת  המסגרת הייתה נחוצה  והקנתה לה תחושת בטחון ולכן המלצתי להמשיך לעבוד כשכירה.

בכתב היד גם זיהיתי חוסר שקט  עם סימני מצוקה , כשסיפרתי לה מה ראיתי היא הודתה על הקושי שלה עם הבוס החדש,  הוא לא הכיר בסמכותה סיפרה שנהג לעקוף אותה ולתקשר ישירות עם העובדים שניהלה. אני הצעתי לה לנסות לתקן את היחסים ביניהם ולהתפטר כשלא תהיה ברירה אחרת. באימון האישי היא שינתה גישה , מערכת היחסים קבלה תפנית  חיובית.

ולכן אם החלטתם בכל זאת על שינוי תעסוקתי , קרוב לוודאי שהוא הכרחי עבורכם, אך חשוב שיהיה מהסיבות הנכונות רצוי להתייעץ עם איש מקצוע או חבר שאתם סומכים על שיקול דעתו

, בהצלחה!!!

 

אבחון גרפולוגי


אדווה  (26) מבקשת לדעת על יכולותיה ומה המקצוע שמתאים לה:

אדווה יקרה, את אדם צנוע ,ומונע בעיקר מתוך ערכים,חושבת על האחר ,דיפלומטית קשובה, בעלת שקול דעת,יצירתית ומתגמשת ,פועלת טוב כיש לך מסגרת עם כללים. ועם יכולת ניהולית. מתאים לך לעבוד עם אנשים :משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, ושיווק : בתחום של הפרסום ורעיונות שיווק פוליטי בגלל הערכים והיצירתיות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים