חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

גמישות מרפאה...

 

חשוב להביט על הדברים בראייה רחבה גם מעיניו של בן הזוג ולהיפרד מהנוקשות ,שיפוטיות ,ציניות ולכשתקום המערכת החדשה העבודה תימשך ויידרש לה תחזוק וחיזוק הרוב בעזרת הבנה אמפתיה ואהבה

 

הרבה מידי אנשים מהלכים ביננו כשהעצבים חשופים יש להם "פתיל קצר" כך כינויים וידוע שאסור להרגיז אותם. כל דבר מקפיץ אותם הם בעמדת התגוננות תמידית ונראה שהם דרוכים לכל הערה בקורת שתגיע ,הם יענו עליה בחדות לשון ידקרו יתנצחו ירימו את הקול ,לא נעים להיות בחברתם בזוגיות הדברים עלולים להסתבך ולחבל במציאת זוגיות אנשים עם פתיל קצר יתקשו בבניית מערכות יחסים. כדי לבנות צריך אוירה רגועה יש לפעול בשיתוף פעול.

2 אנשים מעולמות שוניםעם מערכות ערכים אמונות ומנהגים אחרים, צריכיםלהכיר היטב להתמזג ולפעול בהרמוניה מלאה וליצור עולם חדש ומיוחד להם.

המיזוג אינו תהליך פשוט, צפויים חילוקי דעות וכדי לגשר יצטרכו לגייס את כל הסבלנות וסובלנות שיש לכבד את האדם גם אם דעותיו מנוגדות לדבר בנועם ולהתפשר נדרשת עבודה על שריר הגמישות זהו תהליך לא קצר אך כאן טמונים זרעי ההצלחה .

חשוב להביט על הדברים בראייה רחבה גם מעיניו של בן הזוג ולהיפרד מהנוקשות ,שיפוטיות ,ציניות ולכשתקום המערכת החדשה העבודה תימשך ויידרש לה תחזוק וחיזוק הרוב בעזרת הבנה אמפתיה ואהבה .

צריך ללמוד לכבד ולקבל את דעתו של בן הזוג גם אם היא מנוגדת לשלך ,לנסות לשפר ולגשר על פערים,להבין שלכל אחדמאתנו יש אחריותבתקלות שעשויות להיות ,צריך לתת ביטוי גם לקול ההיגיון ולא רק להגיב מתוך רגש ללמוד לקבל בקורת להודות בטעויות לשנות ולעשות הכל כדי שזה יצליח, אופטימיות הומור וקלילות זו הגישהה בריאה לאמץ

,תגובות עצבניותיחבלו בכל קשר ויקטע באיבו, צריך להרגיע לכסות ולבודדאת העצבים ולדעת שזו לא גזרת גורל כי אם נשק עם כוחות של הרס עצמי הריפוי זה בהתפרקות הנשק והרפיה עם איש מקצוע ניתן יהיה לשנות גישה והתנהגות.

אבחון גרפולוגי

נטע (38) בפרשת דרכים זוגית מבקש ללמוד על עצמה.

נטע היקרה ,הנך אדם חם עם אופטימיות , לא ממש מחוברת לצרכים ושאיפות שלך.

חוויות העבר ניכרות והמתח שאין לו פורקן שוחק אותך. את צריכה ללמוד ולהתחבר למה שאת צריכה ולהרפות מהשליטה, שיתוף במה שאת חווה עם הקרובים לך יוכל לסייע ולגרוםלצד השני להיפתח אלייך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים