חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

אור פנימי

 

חנוכה מגיע ואיתו שמחת החג ,הסופגניות הנרות והאור שהם מפיצים אך חלקנו נמצאים בחשיכה.  

 

רואה אותה מדי פעם עם פנים עצובות ומרגישה שהיא חיה אך כבויה מבפנים ,זה גם זה מזכיר לי את עצמי לפני מספר שנים.

הזוגיות ,העבודה כשאין כבר חיבור אך יש התחייבויות ,דומה שיש מציאות שנכפית עלינו אנחנו סובלים חשים במתח אך אין ברירה כך חלקנו חושבים ממשיכים ושורדים.

והפיצוי לסבל שונה כל אחד ומבנה האישיות שלו ,יש הנתקפים בבולמוס קניות למלא את החסך הרגשי ויש את הנצמדים לילדים וחיים דרכם ,יש את המטיילים שמקבלים אנרגיות מהטבע במקומות אחרים המפגש  עם החברים יכול לפרוק ולהקהות את הכאבים.

תוכניות וסדרות בטלוויזיה מפיחות חיים דרך הגיבורים אך גם שירה וכתיבה בכוחם לפרוק קשיים וליצור עולם חלופי . המתנדבים ומקדישים את חייהם למען בן משפחה ,מד"א וכו" תורמת להרגשה טובה ומקנה משמעות הנחמה יכולה להגיע דרך הנאות החיים כמו אוכל  אך גם בסגפנות ועבודה קשה.

במקרים הקיצוניים שאין פריקה למתח עלולים לפתח מחלות שמאותתות צריך לשנות. אז מה עושים עכשיו ? איך מפסיקים לסבול? אני עונה: מתכננים ,מציבים מטרה ומתחילים

בצעדים קטנים,לאט ובסבלנות ,  גם שינוי בגישה יכול לחולל פלאים . זה לא חייב להיעשות באופן מיידי כשמבינים למען הרבה יותר קל לחיות.

ואיך אני יודעת שזה עובד חלקכם בוודאי שואלים ? והתשובה לכך,שיניתי ואצלי זה עבד הפכתי להיות אדם שלם יותר עם שלווה וחדוות עשייה.

"את נראית נפלא מה קרה?" אלה היו חלק מהתגובות שקבלתי לאחר השינוי ,ואתם יודעים מה? כך אני מרגישה האור הפנימי שנדלק הפך ללהבה ומאיר את דרכי עד היום הוא סייע לי לגלות כוחות נפש פנימיים שאיתם יצרתי ויצאתי "מהחושך אל האור" והוא גם מאפשר לי להדליק את האור הפנימי באחרים.

אבחון גרפולוגי

שני (33) מחפשת עבודה ורוצה להיות מודעת לאופי והיכולות ע"פ כתב היד .שני היקרה,הינך שאפתנית אינטואיטיבית בעלת קסם אישי והומור.עם צורך בהערכה ומימוש עצמי טביעת העין חדה והדמיון המפותח שיש לך גורם לך לעיתים להיות מושפעת מהרשמים יותר מהעובדות. הנך תקשורתית עם יכולת הנעה של אנשים  ומתבטאת בצורה קולחת ומעניינת ,השגרה קשה לך.חוסר העקביות והצורך בחופש פעולה מונע ממך להתחייב רגשית .הקונפליקט שאת נתונה הוא בין הצורך במגע עם הרבה אנשים ובין הצורך לפרטיות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים