חיפוש
 
לדף הבית >>     מתכונים >>

עולם שלם של עוגיות ועוגות

 

אוהבים עוגות ועוגיות? גם אנחנו! הנה לפניכם מספר טיפים, מתכונים ועצות בנוגע לשילוב של עוגות ועוגיות, מתכונים לעוגיות ועוגות, רעיונות לאירועים ואירוח ועוד...  

 

הולכים לטייל? קחו איתכם עוגיות!

אם אתם מתכננים יום של בילוי, תוכלו לארוז איתכם מספר מוצרי מאכל מפנקים שיאפשרו מנוחה באזורים נעימים במהלך הטיול וללא הוצאה נוספת על אוכל. בין האפשרויות הרבות העומדות בפניכם, אתם מוזמנים גם לארוז עוגיות קלות, באריזה נוחה לשימוש, לפינוק במהלך הטיול (מפנק במיוחד אם בא לכם לסחוב איתכם תרמוס של תה עלים). ניתן לקחת איתכם עוגיות קנויות, או עוגיות כאלה שמכינים לבד - מתכונים לעוגות ועוגיות תמצאו בשפע בכל אתרי הבשלנים. בדרך כלל לטיול כדאי ללכת על עוגיות מבצק פריך, כאלה בלי קרם או ציפויים שנמרחים והופכים את האצבעות לדביקות.

עוגיות מומלצות לחוף

אין יותר כיף מלרבוץ על חוף הים ביום נעים במיוחד עם חבילה קטנה של מתוקים לנשנש לאורך השהייה. קשה להצביע על עוגה או עוגייה שהן מתאימות במיוחד לבילוי על החוף, כל פינוק מתוק יכול להתאים. בשל החוויה ה"חמה" שבבילוי על החוף נמליץ לכם ללכת על עוגיה מרעננת במיוחד, למשל עוגיות בעלות מילוי של פרי, עוגות המוגשות קרות ונשמרו בצידנית, עוגות ועוגיות רטובות וקרירות הן כיפיות במיוחד לאכילה על החוף או בים ביום קיץ חם. ניתן לאפות על פי מתכונים לעוגות ועוגיות בעלות בצק רטוב (למשל, ניתן להרטיב את הבצק לאחר האפייה בתמיסת דבש ומים או בברנדי) או על בסיס שוקולדי או אפילו על בסיס גלידה - אם יש לכם איך לסחוב כאלה מתוקים מבלי שיימסו.

עוגיות שילדים אוהבים

ילדים אוהבים בדרך כלל עוגיות בצבע חום, ואם אפשר, שיהיה להן טעם שוקולדי. לא קשה להכין לילדים עוגיות או עוגות שימצאו חן בעיניהם, כל מה שצריך הוא מתכון בסיסי לעוגת ספוג פשוטה (בטעם וניל או בטעם שוקולד) והמון שוקולד וסוכריות צבעוניות לציפוי. כשאנחנו מתכננים מתכונים לעוגיות ועוגות שילדים יאהבו, חשוב לקחת בחשבון גם את המקום והזמן עבורם מתכוננת אכילת העוגיות. למשל, אם העוגיות מצופות בשוקולד והמקום והזמן הם הופעת תיאטרון, בצהריים, כדאי להצטייד במלאי מספק של מטפחות לחות...

מתוקים לאירועים

אם אתם מתכוננים לבלות בקבוצה או לארח לכבוד אירוע משמח, נמליץ לכם ללכת על משהו פשוט שכיף לאכול ואפשר להכין בכמות גדולה וללא מאמץ, כמו עוגיות בצורות מבצק פריך המכיל חמאה. עוגיות "סבתא" כאלה הן תמיד בטעם של בית וניתן להגיש אותן באופן מושקע שיעורר התפעלות, גם אם האירוע בבית וגם אם הוא בחוץ.

אם אתם הולכים על עוגה, ניתן לשדרג כל עוגה בחושה על ידי חיתוכה באמצע (לכל רוחב העוגה) ומריחת קרם (פודינג, גנאש שוקולד, וכדומה) במרכז. תוספת של קרם מתאים גם מעל העוגה יאפשר קבלת עוגה חגיגית במיוחד, נימוחה ולחה, טעימה ומיוחדת.

מתכונים מיוחדים לעוגות ועוגיות

רשת האינטרנט מלאה במתכונים מוצלחים יותר או פחות של עוגות, עוגיות, עם קרם או בלי קרם, על בסיס סוגים שונים של בצק (שמרים / פריך / וכדומה), וברמות שונות של מורכבות. הנה טיפ לאספני המתכונים המוצלחים: חשוב להדפיס ולשמור כל מתכון שנהניתם להכין ולאכול, על מנת שתוכלו לכתוב תובנות, אפשרויות לעתיד ורעיונות להכנה הבאה לאחר כל הכנה של העוגיות על פי כל מתכון. את המתכונים, נמליץ לכם לשמור בקלסר, מקוטלגים על פי סוגי המאכלים או בכל דרך אחרת שתקל עליכם את ההתמצאות בקלסר שיתפח עם השנים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים