חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

”חייבים להיפגש” // גרפולוגיה

 

לעיתים הטלפון יגיע בתקופת יום ההולדת לא רוצים לפספס אך לרוב ברכת "המזל טוב" מגיעה באיחור אך היא מתקבלת בחיוך והבנה "העיקר" הכוונה מסכמים

 

איפה נעלמת? לא שומעים ממך? מטיחות בי חברות חדשות יחסית שעדיין לא ממש מכירות אותי

ולהם אני מספרת שיש לי מס" חברים קרובים שאיתם אני שומרת על קשר לא רציף,יכולה לעבור שנה שלמה שבה  לא דברנו או התראינו והרגשות החמים אינם מתקררים  ,נהפוך הוא החברות הופכת למסקרנת כי כולנו חווים שינויים ואירועים אז גם יש לא מעט סיפורים..

בכלל לחברות קרובה אין לה זמן או מקום קבוע היא אינה ממוסדת ,מי שמתגעגע יוצר קשר ,ממשיכים מאותה נקודה שהפסקנו לא מתחשבנים מי התקשר אחרון וגם מי זוכר...

לעיתים הטלפון יגיע בתקופת יום ההולדת לא רוצים לפספס אך לרוב ברכת "המזל טוב" מגיעה באיחור אך היא מתקבלת בחיוך והבנה "העיקר" הכוונה מסכמים.

שמתי לב לאחרונה שמס" החברים והזוגות החדשים פחתו עם הגיל. הצורך להיות בקשר עם משפחות כדי להפעיל את  הילדים כבר לא נחוצה ,גם  מי שסיים מערכת נשואים פרק א" יודע  שגם חלק מחלוקת הרכוש הם החברים שתופסים צד ואיתם הקשר פוסק.

פרק ב" מביא איתו חברויות חדשות אמנם פחות קרובות אך משתלבות טוב עם "איחוד המשפחות".

לאחרונה בעידן התקשורת ובמיוחד דרך הפייסבוק אני מוצאת חברי ילדות והם אותי. התרגשות גדולה אנחנו נראים אחרת אבל עם הספורים נדמה לרגע שהעבר הוא ההווה

ומסתבר שמספיקים הרבה במשך 40 שנה. . בשיחת הטלפון האחרונה שקיימתי עם חברת ילדות תוך כדי שיחה התקשיתי לזכור את כולם ... זה היה קצת מביך מודה בהמשך זה חזר(למזלי) התמונות והסיפורים.

בסוף השיחה תמיד סיכמנו :"חייבים להיפגש". כעת אותה פגישה ואחרות שתוכננו, מחכים ליוזמה חדשה שתפיח רוח נעורים אין

תאריך או זמן מוגדר ואולי צריך "מפגש מחזור" כדי לחזור ולמצוא "חברים אבודים". וכך או כך לאחרונה הבנתי שאני נמצאת בתקופת רטרו ,הנוסטלגיה שלחה אותי לפשפש קצת בתמונות שלא יתפשו אותי בפעם הבאה לא מוכנה, אך גם גיליתי ההזדמנות נפלאה לחלוק עם ילדי את הזיכרונות והמסמכים הדוקומנטריים ששמרתי שבודאי חלקם יישמרו גם לדורות הבאים.

 

אבחון גרפולוגי:

שרית (22) מבקשת לדעת את החוזקות שלה כדי לחזק את בטחונה כשיוצאת לדייטים

שרית יקרה ,ניכר מכתב ידך שאת בחורה נעימה עם טוב לב וביישנית , יש בך אופטימיות ושמחת חיים

הצורך ביחסים חמים עם אנשים והרצון להיות נחוצה  גורם לך לעשות מעל ומעבר ולרצות.

,התגברות על הפחד מדחייה והתרכזות בצרכייך יתרום ויקרב אותך למטרה ויחזק את בטחונך

אימון אישי יוכל גם לתרום לך למודעות עצמית.

כנסו לאתר של סמדר נדב

 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים