חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - הישרדות

 

ואם ההישרדות זה רק להיזהר אחד מהג’ורה ומהרוע ומהארסיות של השני, כמו שבוגי פעם אמר שהוא הולך בקריה עם נעליים גבוהות בגלל הנחשים, אז למה לקחו אותם עד הונדורס?

 

שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם"...

לכו איתי בראש שלי רגע סבבה? אני רוצה שתדמיינו חבורה של ישראלים שנפגשו בדרום אמריקה, בטיול של אחרי צבא כזה, ואיזה בוקר הם יוצאים לטרק בטבע, משהו קשה יעני, מאתגר, ובטרק הם מאבדים את הדרך ואיזה חבורה של טרוריסטים תופסת אותם, אבל איזה שבעה מצליחים לברוח, ונתקעים בג’ונגל. אין להם כסף, אין להם ציוד כמעט, למה החוטפים לקחו מהם הכל, אחת פצועה ביד ויש לה זיהום, ואחד שבר את הרגל. עכשיו הם צריכים להסתדר עד שימצאו עזרה או יגיעו לאיזה יישוב.

אבל אין להם מושג לאן ללכת, וכבר לילה, והם רעבים, וההוא עם הרגל השבורה צועק מכאבים למה היא התנפחה לו, וההיא עם הזיהום קבלה חום גבוה, ונחשים, וחיות טורפות, ונמלים שורפות, וכולם צמאים אחול מניוקי- ומפחדים פחד מוות, אפילו שהיו בצבא... ועכשיו בואו נדמיין שהם לא מוצאים קשר לאף אחד ולאף יישוב, וייקח להם בערך חודש, עד שבכלל יגיעו אליהם, או שהם יגיעו לאיזה יישוב. כמה מהם לדעתכם ישרדו? האם הם כולם יישארו ביחד? מה הם יאכלו? ישתו? איפה ישנו? ואיך ימשיכו ללכת עם הפציעות והכל? שאלה קשה נכון? כי אתם לא יודעים את התשובה, והתנאים שהבאתי לכם עליהם, הם קשים. לזה קוראים הישרדות. הבנתם?! למה פתאום הבאתי לכם את זה?

בגלל התכנית הישרדות שכולם רואים בטלויזיה. האשה והילדה מכורות לזה. אני בדרך כלל לא רואה דברים כאלו, למה לא מעניין אותי ריאליטי ושטויות, אבל הפעם נתפסתי על זה בגלל שהן מקליטות, וכל היום מדברות על זה. תגידו לי ... באמא שלכם - לזה אתם קוראים הישרדות?! לוקחים כמה קוקסינלים וכמה מפורסמים וכמה עאמות עם ציצי בולט, מלבישים עליהם בגדי ים ונעלי ספורט, ואיזה בנדנה יעני רובינזון קרוזו, וצובעים להם את הפנים כמו אינדיאנים יעני, ומביאים להם שרשרת עם נוצות, ואז עושים להם משחקים כמו בקייטנה, ואם מישהו נשרט ישר מזמינים רופא, ואפילו נחש או עקרב או אריה או צ’יטה הם לא ראו כל הזמן הזה, רק אחד את השני, ואין פחד בכלל, ואין בעייה של אוכל, וכולה משחקים משחקי חברה, אז מה פה הישרדות בכלל??!!

ואם ההישרדות זה רק להיזהר אחד מהג’ורה ומהרוע ומהארסיות של השני, כמו שבוגי פעם אמר שהוא הולך בקריה עם נעליים גבוהות בגלל הנחשים, אז למה לקחו אותם עד הונדורס? להישטנקר ולהתלכלך ולרכל אחד על השני, ולעשות משימות מפגרות אפשר גם באולפן בארץ. לא חבל על הכסף?! בדוגרי - לא ככה?

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים