חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

גם הוא באצילים / ביקורת

 

הבימוי הגאוני של אודי בן משה בא לידי ביטוי לאורך כל ההצגה, השחקנים אמינים ומצליחים להעביר את התחושה בקהל שכולם עושים הצגה סביב מר ז׳ורדן התמים. ב 12/1 במודיעין, רוצו לרכוש כרטיסים

 

’גם הוא באצילים’ היא קומדיה מרעננת מבית תיאטרון הקאמרי שמוצגת בימים אלו בקאמרי ובכמה תיאטראות נוספים בארץ. מר ז׳ורדן (אבי קושניר) נחוש לנצל את מעמדו הכלכלי החדש על מנת לעלות בסולם החברתי ולהגיע למעמד האצולה. מכיוון שהוא אינו רגיל לחיים אציליים הוא נעזר בכמה מדריכים ויועצים שמקנים לו את ההרגלים הנשגבים. תוך כדי למידה מנצלים עוזריו את חוסר הידע של ז׳ורדן בתחום ולועגים לו,לא רק בסתר, יחד עם אשתו (ענת וקסמן),בתו ועוזרת הבית.

כמובן שמר ז׳ורדן אינו שם לב שעושים ממנו צחוק וממשיך בדרכו אל היעד, הוא אף מתעקש להשיא את בתו לבן אצולה. אלא שבתו מאוהבת בפשוט עם שהכירה במסגרת חייהם הקודמים, והיא אינה מוכנה לוותר עליו. העניין מתפתח ובנות המשפחה מוצאות דרך יצירתית לשדל את ז׳ורדן לנהוג כפי רצון הבת.

המסר החזק שמועבר במחזה של מולייר הוא ביקורת על המעמד הגבוהה של אז, ובימינו על ההנחה הרווחת כי הכל ניתן לקנות בכסף. כמות הכסף שיש לך היא מי שאתה.

ההצגה משלבת מוסיקה מעולה שיצרה קרן פלס במיוחד עבור המחזה. היא מוסיפה פלפול ועניין לאווירה על הבמה וכמובן שמעוררת המון צחוק בקהל.

הבימוי הגאוני של אודי בן משה בא לידי ביטוי לאורך כל ההצגה, השחקנים אמינים ומצליחים להעביר את התחושה בקהל שכולם עושים הצגה סביב מר ז׳ורדן התמים.

צוות השחקנים שמשולבים בו גם נגנים נפלאים לא יורד מרמתם של השחקנים הראשיים, והם ראויים להערכה גם כן.

הצגה קלילה וקצבית, מתאימה לכל המשפחה ורעיון נהדר ליציאה עם חברים. מוצגת בהיכל התרבות מודיעין ב12-13.1 וב16.1 . לכו לראות! 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים