חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מי אתה דולנד טראמפ / גרפולוגיה

 

דונלד טראמפ אדם צבעוני שמושך אליו אש ולא מאפשר להשאר אדישים כלפיו. אמירתו שלא להכניס מוסלמים לארה”ב עוררה סערה ציבורית לא קטנה ולא רק ביבשת אמריקה

 

בזכות התעוזה שלו הוא הפך את עסקי הנדל"ן של אביו לאימפריה משגשגת ואת עצמו ואת משפחתו לאמידים מאוד (בלשון המעטה). הוא בנה בניינים ומגדלים רבים כשהוא משתמש בעיצוב אדריכלי מושך כדי לזכות בהכרה ציבורית. גם בחתימה שלו אפשר לראות ולדמיין שלושה מגדלים מחודדים בולטים כלפי מעלה המושכים תשומת לב.

החתימה משדרת עוצמה רבה, תקיפות והתחפרות בעמדותיו והדברים הבולטים בחתימה הם הזוויות הרבות, האותיות המקושרות ללא מרווחים והפסקות והכתיבה עצמה שמשדרת נוקשות וחוסר ספונטאניות. הזוויות הרבות והמשולשים שיצר טראמפ "במגדלים" מלמדים על חוסר גמישות וביקורתיות. הזווית ובמיוחד המשולשים מבטאים אמירה. אני פה, עומד על שלי ולא מפחד!!! הוא יודע להשיג את מטרותיו ואינו חושש לקחת סיכונים מחושבים. מחפש ריגושים ואוהב לאתגר את עצמו, אך מהר מאוד מאבד עניין בהישג ועובר לאתגר הבא.

חתימת ידו של טראמפ

(אולי גם בגלל זה הוא נשוי כבר בפעם השלישית?) . הוא יסודי, תכליתי, רציונלי ובעל כושר תכנון הפועל מתוך שיקול דעת, גם אם לאחרים זה לא תמיד נראה כך. 

אין בחתימה קווים עגולים וקערות המסמלים רכות ,הוא אינו מגלה סובלנות כלפי "טיפשות" ודברים שאינם מקובלים עליו, עם זאת יש בו גם אנושיות ורגישות שעליהן לומדים מהקו שבו כתובות האותיות.  מהקו העבה והחם לומדים גם כי הוא נהנתן, אך סימנים רבים אחרים מלמדים שהוא גם מחושב.

מומלץ להיות בין אנשי שלומו מפני שמהחמימות שהוא מפגין נהנים בפרט הקרובים לו ואנשי שלומו, האחרים עלולים "ליהנות" מחדות לשונו ומהכעסים שבתוכו.

האותיות בחלקן נראות מעט "חנוקות" אבל החתימה בהחלט תופסת מקום רב על הדף, זה המקום שהוא רוצה לתפוס בחיים האמיתיים. הוא אומנם רוצה לזכות בתשומת לב, אך אינו מנסה למצוא חן. הוא בטוח בעצמו, שאפתן בלתי נלאה, יוזם ובעל רעיונות מקוריים ויוצאי דופן. השורה הישרה ורצף האותיות מעיד כל כוח רצון ויכולת התמדה.

שם המשפחה והשם הפרטי מחוברים כמו שאר האותיות, האמירה שלו היא שאני ומשפחתי אחד הם, ואכן הוא צמח מהעסק של אביו. החתימה מזכירה בצורתה גדר ומסמלת מעין חיץ בינו, משפחתו ואנשי שלומו לבין כל האחרים.

אגב, ביתו התגיירה, כך שיש לו גם קירבה ליהודים.

סמדר נדב אברבנאל
גרפולוגית מוסמכת מאמנת אישית ובקבוצה
054-7339719
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים