חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

אז אפשר להעביר מיגרנה ?

 

אז נכון שמיגרנה מתוארת כמצב כרוני, וכל הכדורים שהרופא כותב משפיעים רק אם לוקחים בזמן מסויים וגם אז אחוז ההצלחה מועט באזור ה20. אך, בעזרת כמה שינויים קטנים...

 

אז נכון שמיגרנה מתוארת כמצב כרוני, וכל הכדורים שהרופא כותב משפיעים רק אם לוקחים בזמן מסויים וגם אז אחוז ההצלחה מועט (באזור ה20%). אך, בעזרת כמה שינויים קטנים אפשר להוריד את התכיפות ואת העוצמה של ההתקפים, ואף להימנע מהם לגמרי.
1.ג’ינג’ר- תרופה עתיקת יומין אשר לפי הרפואה הסינית, מוציאה רעילות וחום עודף, מחזקת את מערכת העיכול ומשחררת רעילות מהגוף.
הכאבים של המיגרנות נגרמים מהצרות ושחרור של כלי דם מוחיים, הג’ינג’ר ידוע כמרחיב כלי דם, ולכן מצויין למיגרנות אשר וגורמות לכאב.
2. .הורדה גורפת של ממתיקים מלאכותיים, קפאין, מוצרי חלב דלי שומן, ומונוסודיום גלוטומט. 
3. ספרי תמצית פלפל((capsaicin: כן על אף שזה נשמע מוזר הפלפל הוא אחד הצמחי תבלין הנחקרים ביותר בזמן האחרון, וקיימות עדויות חד משמעיות ששימוש בתמצית שלו מאפשרת הקלה במקרים של מיגרנות, סינוסיטיס, וגודש באף.
4.ויטמין B2 - במחקר של אוניברסיטת בית ישראל בבוסטון מצאו שויטמיןB2 במינון של 400 מ’ג למשך של שבועיים ויותר מפחית את תכיפות ההתקפים ,את זמן ההתקף ואת הכאב. במזון ניתן למצוא את הויטמין בדגים, בשר(יותר בחלקים פנימיים), אגוזים, קטניות ועלים ירוקים.
5. שמן לבנדר ושמן מנטה - נחשבים כמרגיעים ופותחי דרכי נשימה, ומבחינת הרפואה הסינית פותחים את דרכו של הכבד מניעים את הדם ועוזרים להרמוניה של הגוף. דרך הלקיחה המומלצת ביותר היא 4 טיפות שמן במבער שמנים כאשר המבער נמצא במרחק של עד מטר אחד. 
6. טיפול מקצועי- טיפול לבעיות מיגרנה משלב דיקור בנקודות ספציפיות,ו כוסות רוח למשך של 15 דקות ,הרפואה הסינית רואה את המיגרנה כפתולוגיה שמערבת כמה איברים, אשר הגורמים המשותפים לפגיעה בהם כוללים לחץ, תזונה לקויה, ולעיתים גם מיגרנה כרוניתמולדת שמלווה אותנו בכל חיינו. 
הטיפול מתייחס לסיבה שממנה נבעה המיגרנה, ולחיזוק המערכת הגופנית. כך, עוקרים את המיגרנה מהבסיס. הטיפול משלב יעוץ תזונתי כגון הוספה של עלים ירוקים שומר,סלק, מעבר למזון איכותי יותר, ועוד.

 אביהו קוזי,  מומחה לרפואה סינית 

טלפון: 052-6084041

 

 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים