חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אירועי חום יולי אוגוסט ברובע הבילויים

 

 מתחם ”רובע הבילויים” הולך להיות חם בחודשי הקיץ: ארועים לכל המשפחה, ארועים לילדים, מסיבות מדרחוב ועוד... חברת המועצה קרן דנה ג’דה: ”מחמם את הלב להגיע לאירועים השונים ולראות את תושבי העיר נהנים מפעילויות שונות שהכניסה אליהן ללא תשלום”

 

במתחם "רובע הבילויים" מתקיימים אירועי ומופעי תרבות לכלל הגילאים. האירועים השונים מתקיימים במרחבים הציבוריים תחת כיפת השמיים ומאפשרים לתושבי העיר על כל גווניהם וקשת הגילאים לחוות חוויות מסעירות, מרתקות ולהנעים את שעות הפנאי.

רובע הבילויים, שנמצא באזור התעשייה הישן , מזמין אליו מאות משפחות בימי רביעי ושבת למופעים, הצגות, סדנאות והפעלות שונות. האירועים המגוונים והססגוניים מתחילים בשעה שש. ברבע לשש התושבים תוספים את מקומם על מחצלות, פופים ומדרגות המתחם בכדי לצפות במופעי קרקס, מוזיקה, מופעי קוסמות, מתנפחים והצגות שונות.

האירוע שפתח את ה"עונה" היה קופיקו ואליו הגיעו מאות מתושבי העיר, ישנה תכנית מסודרת לכל הפעילות לחודשי הקיץ והכניסה לכלל הפעילויות הנה חופשית.

ומה עוד ממתין לנו ביולי אוגוסט:

- במשך 4 שבועות ב 18 גינות יתקיימו מסיבות גן, בחודשים יולי-אוגוסט. התושבים מוזמנים ליהנות מ 72 אירועים שהנם אירועי קונספט: קרקסים, קולנוע, חושבים חיים, אקסטרים וריאלטי.הכניסה לכלל האירועים והפעילויות חופשית.
- בימי שלישי מסיבות גן ב 18 גינות ברחבי העיר
- בגן המושבה יופיעו זמרים מהעיר ומהשורה הראשונה כגון שירי מימון , נופר סלמאן , אברהם טל ועוד.

- בימי שלישי מסיבות בגן המושבה ( עם נופר...)

- ב 18.8 ערב טו באב מסיבת יום הולדת לעיר ברובע.

- ימי רביעי ושבת רובע וחמישי במדרחוב.

חברת המועצה קרן דנה ג’דה, מחזיקה תיק תרבות, מברכת על הפעילויות השונות שמתקיימות: "מחמם את הלב להגיע לאירועים השונים ולראות את תושבי העיר נהנים מפעילויות שונות שהכניסה אליהן ללא תשלום. ישנה תכנית יפה ואני מזמינה את כל תושבי העיר להגיע וליהנות מכלל הפעילויות. מסיבות הגן הן פעילות מבורכת למשפחות בתקופת הקיץ, תקופה כלכלית לא פשוטה. השנה יהנו התושבים, לראשונה, מגינות קונספט לפי נושאים שנבחרו בקפידה ובחשיבה רבה. יותר ממחצית מהמפעילים שמשתתפים הינם תושבי העיר".

התוכנית המודפסת:

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים