חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הארגון הישראלי לפינוי דירה

 

אין הרבה גופים בארץ אשר מספקים רשת ביטחון, תמיכה ושירותים מקצועיים עבור אנשים המאובחנים כאגרנים כפייתיים.

 

 הארגון הישראלי לפינוי דירה, כשמו כן הוא - מסייע בצד הלוגיסטי והארגוני של פינוי דירה מחפצים ומתמחה בסוגים נוספים של פינוי דירה או בית. אנשי מקצוע רבים עשויים להיות מעורבים בטיפול נפשי או פסיכולוגי באגרן וחשוב מאד לוודא שהוא גם מקבל טיפול מקצועי ומסור בתחום של פינוי החפצים מהדירה שלו, בדרך רגישה, נעימה וסבלנית, כפי שמתבקש כלפי אדם שעלול להיות לא יציב בנפשו.

אין מדובר כאן בפעולה חד צדדית ובלתי מתחשבת של הוצאת חפצים מדירה או בפעולה הדומה למעבר דירה. הפינוי כולו הוא תהליך ארוך שמבוצע תוך שיתוף פעולה מלא עם האגרן או מי מטעמו מפני שעבורו עלול הפינוי להיות קשה ומאתגר. חשוב מאד לדעת שהעובדים מטעם הארגון הישראלי לפינוי דירה הם עובדים מקצועיים ומיומנים ויש להם ניסיון רב בביצוע משימות פינוי רבות, בעיקר של אגרנים כפייתיים. מכאן ניתן להבין שהעובדים יידעו בדיוק איך צריך להתייחס לאגרן עצמו והם עושים כמיטב יכולתם להבין ולהכיל את הסבל והקושי שהוא חווה.

הארגון הישראלי לפינוי דירה

הארגון הישראלי לפינוי דירה מציע שירותים רבים הקשורים בפינוי דירות ותכולות בתים אך עיקר העיסוק שלו קשור בדירות ירושה או אגרנים כפייתיים. בהיעדר שירותים המיועדים באופן מפורש לאוכלוסייה זו - הציב לעצמו הארגון מטרה לתת את השירות הטוב ביותר עבור אנשים אלה אשר סובלים מתופעה (ויש שיאמרו מחלה) שאין להם שליטה עליה והם זקוקים לעזרה רבה וסיוע על מנת להתגבר עליה, להתמודד איתה או לחיות איתה בשלום מבלי לפגוע בעצמם או באחרים. אך כאשר מגיע מצב שבו האגרן לא יכול להלך בחופשיות בתוך ביתו שלו - זהו מצב שאין להסכים לו וחייבים לטפל בו באופן מיידי.

עובדי הארגון הישראלי לפינוי דירה פועלים כצוות עם עובדים סוציאליים, פסיכולוגים או מטפלים רגשיים על מנת למצוא עבור כל אגרן כפייתי את הטיפול שיהיה המתאים לו ביותר. בשיתוף פעולה מלא פועל המערך כולו לסייע הן מבפנים והן מבחוץ - הן לנפשו של האגרן והן לדירה או הבית שלו וביחד, יד ביד, תתרוקן הדירה עד שאפשר יהיה לנקות אותה באופן יסודי ולהחזירה למצב ראוי ונעים למגורים. התמיכה תימשך עד שיוחלט שהאגרן קיבל כלים ודרכי התמודדות ולא יחזור לסורו תוך זמן קצר או בכלל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים