חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כסאות מנהלים שחייבים להכיר

 

מחקרים מראים שאנשים מבלים חלק בלתי מבוטל מהיום שלהם בישיבה- אם בעת ארוחה, צפייה בטלוויזיה, קריאת עיתון, לימודים, מנוחה וכמובן שגם בעבודה. כיוון שלמצב הישיבה יש השפעה ישירה על מצב הגב שלנו, חשוב לוודא שכל אחד מהכיסאות שמשמשים אותנו במשך היום יהיה איכותי וארגונומי.

 

סימון מערכות ישיבה

מחקרים מראים שאנשים מבלים חלק בלתי מבוטל מהיום שלהם בישיבה- אם בעת ארוחה, צפייה בטלוויזיה, קריאת עיתון, לימודים, מנוחה וכמובן שגם בעבודה. כיוון שלמצב הישיבה יש השפעה ישירה על מצב הגב שלנו, חשוב לוודא שכל אחד מהכיסאות שמשמשים אותנו במשך היום יהיה איכותי וארגונומי. על כן אתם מוזמנים להכיר את חברת "סימון מערכות ישיבה", חברה שמתמחת בתחום הכיסאות, מספקת לא מעט פתרונות איכותיים ומשלבת אלמנטים משלימים נוספים- כאשר כולם ללא יוצא מהכלל שומרים על רף גבוה במיוחד. כמו כן במקום עובד צוות מקצועי, צוות שיודע להפנות כל לקוח אל עבר מערכת הישיבה הנכונה ביותר עבורו, וזאת בזכות 28 שנות ניסיון ומחקר בתחום.

מוזמנים להגיע לשבת ולהתרשם

כיום כסאות מנהלים מהווים שם דבר בכל עסק שמחזיק עובדים ובא במגע ישיר עם לקוחות, וזאת כי כיסא מנהלים גם מביע סטטוס ומייחד את המנהל מעל פני העובדים (ולו מבחינה פסיכולוגית- מראה של כיסא יותר גבוה יוצר את האפקט), כסאות מנהלים מספקים תמיכה אידאלית עבור שלל מערכות הגוף וכסאות מנהלים עשויים מחומרים איכותיים. מכאן שאם גם אתם עומדים לקראת רכישה, אך אתם מבקשים לחוות באופן עצמאי מהם ההבדלים שבין הסוגים השונים ומה יותר נכון עבורכם, אתם מוזמנים אל אולם התצוגה של חברת "סימון מערכות ישיבה" ופשוט להתרשם, לראות וכמובן שגם לשבת ולנסות.

להשקיע מעט יותר ולקבל הרבה יותר

מאחורי כיסא מנהלים איכותי ניתן למצוא מגוון מנגנונים חכמים שתומכים באופן אופטימלי במגוון אזורים בגוף. באופן שכזה ניתן להבטיח עבודה יותר רציפה, עובדים יותר יעילים, עובדים שמגיעים לעבודה עם יותר מרץ וניתן להימנע מהפסד ימי עבודה שנרשמים כימי מחלה עקב מיחושי גב. מכאן ששוב ניתן לראות שלא פעם שווה להשקיע מעט יותר ולקבל הרבה יותר, כלומר ללא ספק מדובר בהשקעה רווחית.  

חזות

מלבד העובדה שמדובר במגוון שיקולים בריאותיים שמקבלים מענה במגוון היבטים ארגונומיים, גם מדובר במגוון עיצובים איכותיים שתופסים את העין ויוצרים רושם עז. מכאן שניתן למצוא את המראה הקלאסי של כיסא מנהלים- כיסא עשוי עור עם תמיכה לראש ולידיים, ניתן למצוא כיסא מנהלים שמשדר יותר דינמיות צעירה- עשוי מחומרים יותר קלילים כגון רשת (מחליף את המראה המאסיבי והיותר כבד) ועוד. מכאן שניתן למצוא מבחר שילובים מנצחים שמשלבים בחוכמה בין נוחות לעיצוב. פנו אל חברת "סימון מערכות ישיבה" ותזכו למצוא מבחר לצד איכות, ייעוץ לצד ניסיון ומקצועיות.

אתר הבית של סימון מערכות ישיבה: http://www.simon.org.il/

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים