חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מטבח מודרני

 

כולנו יודעים שהמטבח משמש אותנו  בעיקר כמקום בו אנו מכינים  מזון לכלל דיירי הבית זוהי חצי אמת, כיום המטבח  מהווה אתר מרכזי ומעין חדר מגורים המרכז את בני הבית לשיחה, נשנוש ואווירה.

 

כולנו יודעים שהמטבח משמש אותנו  בעיקר כמקום בו אנו מכינים  מזון לכלל דיירי הבית זוהי חצי אמת, כיום המטבח  מהווה אתר מרכזי ומעין חדר מגורים המרכז את בני הבית לשיחה, נשנוש ואווירה. המטבחים המודרניים של ימינו מכילים שפע של אביזרים ומוצרי חשמל שמטרתם העיקרית היא להקל עלינו ולפנק אותנו בעת השהייה הממושכת המטבח והכנת המזון. במטבחים המודרניים  של היום נמצא במטבח: מדיח כלים, תנור אפייה, מיקרוגל, מקרר, מעבד מזון, מסחטות שונות, מיקסרים ועו מגוון רחב של מוצרי חשמל. כולם יאוחסנו בנוחיות מרבית ובצורה אסטטית ונסתרת לעיין.

כרזנו בפניכם מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בעת עיצוב המטבח המודרני כאשר הדגש הוא בשמירה על עיצוב ואיכות:

פרקטים במטבח המודרני

שילוב של רצפת פרקט במטבח מודרני משרה אוירה ומראה יוקרתי המוסיפים רבות לנראות הכוללת של המטבח במרחב הפתוח של הבית כולו ומומלצת ביותר. כמובן שיש לוודא כי הפרקט עמיד  למים וכי קיימות בו שכבות הגנה השומרות על המראה והאיכות של הפרקט. השוק מציע מגוון רחב של פרקטים המותאמים במיוחד למטבחים.

 

משטחי עבודה מותאמים למראה מטבח מודרני

המינימליסטיות, הפשטות, הניקיון והקווים האחידים והישרים הם אלה שמאפיינים מאוד את העיצוב המודרני במטבח. לרוב נבחר להשתמש במשטחי נירוסטה או משטחי אקריליק, משטחים אלו עמידים והתוצאה העיצובית שלהם אסתטית כאשר השימוש בהם פרקטי ויעיל יותר. ניתן ליצור משטחי עבודה שכוללים כיורים כחלק מהמשטח עצמו בהתאמה מדויקת של צבע וטקסטורה. המראה שנוצר כתוצאה משימוש בחומרים אלו הוא יוקרתי, עכשווי, פשוט ונקי כיאה למטבח מודרני.

חיפוי קיר מותאם למטבח מודרני

חיפוי קיר מעניין וייחודי יכול לתרום רבות למראה הכולל של המטבח המודרני יחד עם זאת יש לוודא כי אינו צורם ורועש מידי ואינו משתרע על פני שטח רחב יתר על המידה. חיפוי קיד זה יכול להיות עשוי ממגוון רחב של חומרי גלם כגון: עץ, אבנים מעניינות/בריקים, מתכות שונות, זכוכית, מראות ועוד.

מערכת אחסון אפקטיבית במטבח מודרני

מטבח מודרני הוא מטבח פונקציונלי שקל ונוח מאוד לתפקד בו הוא מספק לנו את היכולת לקיים עבודה מהירה ויעילה ויש בו מקום לכל דבר - כך שלא ייווצר חוסר סדר וארגון. כך למשל קיימות מגירות אחסון מיוחדות המיועדות לתבלינים, מגירות נוחות לשימוש ואחסון סירים, מוצרי חשמל ואף בקבוקי שתיה וכלים ליומיום ולאירוח. מענה האחסון של המטבח המודרני הינו פונקציונלי, נוח, פרקטי וכמובן איכותי ועמיד לשנים רבות.

כאשר בוחרים חברת מטבחים שתלווה אתכם בתכנון ועיצוב מטבח החלומות שלכם כדאי לבחור בחברה איכותית, בעלת מוניטין ונסיון רב שנים בענף המטבחים.

Tav-Kitchens - מטבחים מעוצבים מזמינים אתכם לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות בטלפון מספר: 08-9164607 או בכתובת מייל: tav.kitchens@gmail.com

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים