חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מחדשים תווים- נמנעים מקנסות

 

למרות שתוקפם של עשרות אלפי תווי חניה פג בסוף שנת 2016, למעלה ממחצית מהתושבים שנדרשים לחדש את התו- טרם עשו זאת * בחברה לביטחון מגבירים את חלוקת תווי החנייה ובמקביל יחל שלב האכיפה * מנכ”ל החברה לבטחון, מוטי נחמני: ”אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים”

 

חדשו תווים. עשרות אלפי תושבים בעיר טרם חידשו את תו החנייה ברשותם שהונפקו לפני למעלה שלוש וארבע שנים, ובכך הם חשופים למתן קנסות. למרות פעילות הסברתית נרחבת בעיר של החברה לבטחון, הקוראת לציבור להקדים ולחדש את התו ובכך להימנע מעומס שצפוי להאריך את משך זמן ארוך לחידוש התו וכן להימנע מהתראות ואף קנסות. נכון לעכשיו, למעלה ממחצית מהתושבים שנדרשים לחדש את התו- טרם עשו זאת. למעשה למעלה מ-35 אלף תושבים טרם חידשו את התו.

תו חנייה מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם במדרכות כחול לבן וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לתושבי הרחוב. למרות ששנת 2016 הסתיימה החברה לבטחון נמנעו מלרשום דו"חות למי שטרם חידש והסתפקו עד כה בהתראות. אולם עתה תחודש האכיפה ובחברה לבטחון מפצירים בתושבים להימנע מהסיטואציה ולחדש את התו בשורה של מסלולים שונים ונגישים.

בחברה לבטחון מדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם- יכולים להיות רגועים שכן קיומם של תווי החנייה מעודכנים במספוני המפקחים ועל כן לא תבוצע כנגדם אכיפה.

סגן ראש העירייה, רז קינסטליך, המחזיק בתיק הביטחון: "לטובת העניין הוקצו משאבים רבים על מנת להנגיש את השירות באופן הטוב ביותר לתושבי העיר. עיריית ראשון לציון והחברות העירוניות עמלים כל העת להנגיש את השירותים העירוניים לתושבי ראשון לציון בשלל התחומים העירוניים". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף הוסיף: "החברה לביטחון נערכה על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים. בתוך כך נציין כי עיריית ראשון לציון נמצאת בימים אלו בעיצומו של תהליך מיתוג. במסגרת זו רוענן גם תו התושב.

לרשות התושבים קיימות שלוש דרכים לחידוש תו החנייה. הדרך הראשונה: חידוש באמצעות פורטל האינטרנט שנמצא באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי - בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. במסגרת מילוי הפרטים יש לסרוק את המסמכים הנדרשים לקבלת תו חנייה לפורטל האינטרנט. הדרך השנייה: חידוש תו החנייה באמצעות מסירת המסמכים באחת מעמדות האל-תור הפרוסות ברחבי העיר (פירוט המקומות ושעות הפעילות מפורסמים באתר האינטרנט של החברה www.rlz-bitachon.co.il). הדרך השלישית והאחרונה- באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו החנייה וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז’בוטינסקי 61 ראשון לציון. יש לציין שקבלת התווים לביתכם תיעשה אך ורק באמצעות הדואר.

על פי הקריטריונים, על המבקש להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל הינו עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים