חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשון בכדור יד זכתה באליפות

 

החבורה של סער פרנקל השלימה את המשימה בצורה חלקה עם ניצחון שלישי על מכבי ת״א. פתיחה ברגל שמאל לשמוליק ברנר בפלייאוף, הנוער הפסיד בגמר הגביע

 

אלופה חדשה בכדוריד. מכבי ראשל״צ גברה על האלופה היוצאת, מכבי ת״א,22:23, והשלימה 3:0 מוחץ בסדרת הגמר. שני ניצחונות חוץ של הקבוצה מעיר היין עשו את העבודה, והאליפות של הראשל״צים אחרי חמש שנים עקרות. מדובר בסוג של הפתעה, אחרי שהצהובים מתל אביב שלטו ביד רמה במהלך העונה הסדירה, כאשר סיימו אותה ללא הפסד. בסך הכל מדובר בזכייה 14 במספר של מכבי ראשון לציון בתואר היוקרתי. המשחק ב׳תיכונט׳ (שישי) בת״א היה צמוד מקודמיו בסדרה. למחצית ירדו המקומיין ביתרון 11:12. עמית סטלמן ויוני רוזנטל דאגו למהפך במהלך המחצית השנייה. חן פומרנץ המקומי איזן ל-18:18, כשנותרו 10 דקות לסיום. רוברט מרקוטיץ׳ העלה ל-22:33 לקראת הסיום. נובאק בוסקוביץ׳, המצטיין אצל התל אביבים, עוד ניסה לאזן, אך החטיא, והאליפות של מכבי ראשל״צ.
כדורסל - מכבי ראשל״צ הפסידה להפועל אילת. חניכיו של שמוליק ברנר הדרימו לאילת (ראשון) למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל אילת. הקבוצה של עודד קטש ניצחה 83:93, בתום משחק מרתק. שלושת הרבעים הראשונים באילת הלכו צמוד, כשבתום הרבע השלישי הוליכו הכתומים 63:66, הרבה הודות לשלושים נקודות שלהם ברבע. המקומיים החזירו בכמות נקודות דומה ברבע המכריע, כשפריאיי הנרי הצטיין. בסיום, 83:93 לאילת. המשחק השני בסדרה ייערך ב׳בית מכבי׳ ביום ראשון.  
נוער- הפועל ראשל״צ הפסידה בגמר גביע המדינה 1:0 להפועל רעננה במשחק שהתקיים (רביעי) באצטדיון המושבה בפ״ת. אליאל אמסלם נגח את קבוצתו ליתרון בדקה ה-35, שער שהיה שווה גביע. מדובר בזכייה ראשונה אי פעם לקבוצה מהשרון בגביע. עבור הקבוצה מעיר היין מדובר בהישג לא מבוטל, זאת אחרי שהבטיחו את הישארותם בליגת העל לנוער.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים