חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - אספנות כפייתית

 

אנשים אשר סובלים מתופעת אספנות כפייתית, לא פעם מבקשים אחר עזרה, גם אם הם לא ימהרו להודות בכך, ולו כי מדובר בתופעה אשר עשויה לנבוע ממגוון מקורות, למשל מפחדים, או מטראומות עמוקות.

 

אנשים אשר סובלים מתופעת אספנות כפייתית, לא פעם מבקשים אחר עזרה, גם אם הם לא ימהרו להודות בכך, ולו כי מדובר בתופעה אשר עשויה לנבוע ממגוון מקורות, למשל מפחדים, או מטראומות עמוקות. אי לכך, לצד העובדה שיש להשיג להם עזרה מקצועית בדמות פסיכולוג או פסיכיאטר, הרי שגם יש להעניק להם עזרה מקצועית עבור החזרת הדירה להיות ראויה למגורים.

זהירות סכנה!

דירות של אגרנים כפייתיים אלו דירות מזוהמות, מבולגנות ואף שעשויות להיות מאוד מסוכנות, ולו כי הן עשויות להוביל למעידה או לתחלואה, ולו בשל מצב הניקיון של הדברים שנאספים ואי היכולת לנקות דירה אשר עמוסה לעייפה בציוד מיותר.

מענה מדויק

לאור כל זאת, טוב לדעת שממש כפי שיש איש מקצוע עבור היבטים נפשיים, כך גם יש עזרה מקצועית בדמות חברת פינוי מקצועית אשר מתמחה בכל היבטי הפרקטיקה הניקיון, ופה נציין לטובה את חברת "שי פינוי דירה" – חברה אשר מחזיקה בניסיון עשיר בתחום, ראתה מאות דירות מעין אלו במשך השנים והיא ללא ספק יודעת להעניק את המענה הנכון היותר, כאשר עבור כל מלאכת פינוי היא נערכת מחדש.

שירת מכיל ומכבד

חברת "שי פינוי דירה" מבינה שלא כל אגרן יחוש בנוח להכניס אל ביתו אנשים שאינו מכיר, ועל כן הצוות מתנהל באופן רגוע, מכבד, שקט ומסודר, ויותר חשוב - באופן מכיל ומכבד. מכאן שהאגרן יחוש בנוח ולרגע אינו יפגע כאשר חפץ שאסף אל ביתו ייזרק לפח לצד תחושת זלזול.

שירותים משלימים ומאוד חשובים

חברת "שי פינוי דירה" אינה רק יודעת לסייע למיין את כלל התכולה ולאחר מכן לפנות אותו באופן מוקפד ומאורגן, אלא החברה גם יודעת לסדר מחדש את כלל התכולה שמבקשים להשאיר בדירה, להעניק שירותי חיטוי, והדברה, לנקות כל נקודה בבית ובנוסף היא גם יודעת להעניק שירותי שיפוץ קלים לצד שירותי סיוד.

שירות מקיף במקום אחד

לאור כל זאת, טוב לדעת שאין צורך להתרוצץ ולתאם בין מגוון חברות, וזאת כי חברת "שי פינוי דירה" מעניקה שירות מקיף, כך שמראש ניתן לדעת שעבור כל צורך יינתן המענה הראוי ביותר - גם כאשר מדובר בדירות מזוהמות  - כמו אלו אשר שייכות לאגרנים כפייתיים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים