חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 25 – 31 באוגוסט 2017 / חוה מזר

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 25-31/17    לכתבה המלאה

 

 

הורוסקופ: 25 – 31 באוגוסט 2017 / חוה מזר

טלה

חלקים מהשבוע עשויים להיות טעונים, מצב שמצפה מכם לשמור על חושים חדים. תקופת מזל בתולה מעידה על תחילתה של תקופה ביקורתית ותובענית בדרך כלל. גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית מצידכם ושימרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם ובכוונותיהם. 

 

שור

אתם נכנסים לתקופה מחייבת ואחראית, שמלווה באפשרויות חדשות. תקופת מזל בתולה מסמלת עבורכם בנייה ממוקדת, אחראית ופרקטית הקשורה לטווח הרחוק. מנגד, כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר לא להיכנס למצבים אשלייתיים המושפעים מרגשות סותרים. זהירות מתסכול משפחתי. הגישה הטובה ביותר לפתרון בעיות היא באמצעות רצון טוב ושיתוף פעולה.

 

תאומים

התקופה מרמזת על תחילתו של קצב מבוקר ואחראי, שלא בדיוק מתאים למזגכם ומעיד על אופייכם בשל הנטייה למצבים ולעומסים קוטביים/מתסכלים. החודש הקרוב עשוי להדגיש  נושאים משפחתיים, מצב המצפה מכם לגייס יכולת הבלגה כדי לא לסחוף אתכם למצבים של מתיחת ביקורת ולוויכוח. אתם עלולים להיכנס למצבים אמוציונאליים הגוררים תגובות פגיעות.

 

סרטן

אנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן אתגרים תכליתיים הקשורים לטווח הרחוק. האנרגיה שלכם מעשית וממוקדת עכשיו. למעשה, מצבכם צפוי להשתפר, במיוחד לקראת חודש ספטמבר. אז תהיה לכם אפשרות לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. ההחלטות לטווח הארוך חייבות להיות מבוססות בעיקר על עובדות ועל התמקדות בפרטים.

 

אריה

ונוס במזלכם עד 20 בספטמבר מגביר את קסמכם האישי ואת השפעתכם על הסביבה, מצב שעשוי לחזק אתכם. רעננו קשרים חברתיים ברוכים, במיוחד בימים שלישי-רביעי. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי בבית הכספים מצפה מכם לשמור על איזון ובהירות בענייני כספים והשקעות לפחות עד 5 בספטמבר. הימנעו מפעולות הכרוכות בסיכון. לצד פיתוי גדול לבצע עסקה כלשהי, ממתין גם סיכוי להפסד.

 

בתולה

אלה ימים שופעי יצירתיות והשראה. כוכב נפטון משפיע עליכם השבוע, ומגביר דימיון שנפלא ליצירה. מנגד, חוסר הבהירות פוגם ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה. מעידה לפנטזיות עלולה להיות מסוכנת עבורכם. סגלו לעצמכם מודעות עצמית שתקל עליכם. המשך החודש עשוי להעיד על אופציה להתחלה מבטיחה, המסמלת עוצמה והתחדשות.

 

מאזניים

השבוע עשוי להעיד כי הרגשות עכשיו מעורבים ונוטים לתגובות שסוחפות לבלבול, לתסכול ופגיעות נלווים. בזכות ונוס שבאריה אתם נראים טוב ומרגישים שהדברים פונים לעיתים לכיוון הרצוי לכם. נצלו זאת לקידום ענייני עבודה וחברה. מנגד, ענייני עבודה עשויים לעיתים ליצור  מצב רגיש מאוד, לכן יש לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז ותסכול. השורה התחתונה - שימרו על פרופורציות.

 

עקרב

אתם נכנסים לחודש של מזל בתולה שמדגיש את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים, והמעיד על אנרגיה אחראית אך תובענית. יכול להיות שתסכול מסוים מעורר בכם ספקות באשר לעתיד, לכן מומלץ להיות גמישים, שהרי אתם מוצאים פתרון מבריק ומתגברים על מכשולים. התקופה תעניק לכם מודעות וראייה בוגרות יותר לגבי מה שחשוב לכם באמת. ענייני קריירה ומעמד עשויים לקבל דגש.

 

קשת

גישתכם בכל הקשור לעבודה ולקריירה עשויה להשתנות עם מיקום השמש במזל בתולה. שימו לב: ישנה נטייה למצבים קוטביים. השבוע עשויה עשוי להגביר את האשליות ויגרום לאנשים לדמיין מצבים שאינם בנמצא. שימו לב לדקויות ולרמזים בדבריהם של אנשים, הימנעו מבנייה על בסיס לא מציאותי וסגלו שיקול דעת. שלישי-רביעי: יציאה מהשגרה והתאווררות ייטיבו איתכם.

 

גדי

תקופת מזל בתולה מרמזת על תקופה של הישגיות והתייחסות לכישרונכם. לא רק הקריירה חשובה, אלא גם האנשים שתפגשו בתחום עיסוקכם. נסיעה לחו"ל או לימודים עשויים להיות מודגשים. לבני המזל שביניכם ייתכן במהלך השבועות הבאים שינוי במעמד בתהליך הדרגתי שיביא לתמורה משמעותית. שימו לב: כדאי להיזהר מאנשים לא אמינים ומניפולטיביים.

 

דלי

מפת הכוכבים מצביעה על שבוע המשלב בעיות לצד יתרונות, והחוכמה היא למצוא את האיזון ביניהם. אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח והאינטואיציה לא מטעה אתכם, אך חוסר הוודאות גורר עצבנות. החודש הקרוב מלמד על גישה ביקורתית ומעשית כאחת, כמו גם צורך בהגדרה מחודשת של גבולות ביחסים עם הסביבה. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

 

דגים

התקופה מחדדת את הביקורת ואת הצורך בשלמות, וכדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. השבוע אמור להתריע מפני הנטייה הבולטת לאשליות. נפטון כוכבכם מתעתע בכם ונוטה לאסקפיזם ולעולם החלומות. לעיתים מקומו במזלכם מראה על חלומות בהקיץ, ניסיון שהופנם או אשליות? תלוי גם במתבונן. היזהרו מקשר המעורר בכם תחושות סותרות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים