חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  12 - 18 בינואר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 12 - 18 בינואר 2018

 

טלה

בית הקריירה שלכם במזל גדי עמוס בכוכבים. כוכבכם מארס נמצא במזל עקרב. המצב עשוי להעיד כי אתם עשויים לעבור תקופה שבה תחושו שמוטלת עליכם אחריות רבה, שהציפיות מכם גבוהות ושאין לכם ברירה אלא להוריד את מינון חוסר המנוחה התזזיתי שלכם כדי לשמור על יציבות. חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. גלו בגרות ואחריות.

 שור

התקופה עשויה להתאפיין בכל מה שקשור לבתי משפט ולחוק, או בקשרים עם ארצות אחרות. השבוע תוכלו לקדם במרץ עניינים הקשורים לנסיעות, ולקידום יוזמות חדשות ומטרות אידיאליסטיות במישור הקשור לחיי חברה. כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יתעצמו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי, מצב שיעזור לכם לטווח הרחוק.

 תאומים

ענייני זוגיות ושותפויות עשויים להיות מודגשים במהלך סוף השבוע. השבוע מפעיל אצלכם נורה של סקרנות לצאת ולהכיר, ויכול לרמז על חיבור מדליק עם אדם רחב אופקים, פתוח ותקשורתי. כמו-כן, הכוכבים עשויים להאיץ מגעים חברתיים שבהם יש אפשרות לבלוט ולהבריק. טיפ השבוע: אתם זקוקים לחיבור חברתי, אך לא פחות לחופש ומרחב. רביעי-חמישי: רעננו מגעים הקשורים לחו"ל.

 סרטן

רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. לכן יש להימנע מלהיכנס למצבי סחרור עם בני הבית, או למצב של חוסר אונים מתמשך. אתם מקריבים מדי לאהובים, דאגו לשמור על חלוקה נבונה ומאוזנת בנתינה שלכם. בני הבית לא תמיד יודעים להעריך ויכול להיות שהנכדים וצעירי המשפחה מעייפים אתכם. אם זוהי ההרגשה שלכם, כדאי להפחית בעומסי החג הנלווים.

 אריה

השבוע מייצר אפשרות לבלוט ולמצוא ערוצי הנאה חושיים. מומלץ להיות בחברת אנשים שכיף להיות איתם, ולא כאלה שמעמידים את הסבלנות שלכם במבחן של מציאות מותשת. כוכב מארס בבית המשפחה שלכם עשוי להאיץ מריבות וקונפליקטים. אלה מכם שנמצאים בתוך חיים נטולי להט - זה השבוע האחרון שבו יש לכם אפשרות בחירה לסגל סבלנות ואורך רוח ולחכות לשבוע הבא.

 בתולה

קיימת השבוע קונסטלציה כוכבית בבית הקשור ליצירה, אהבה וסקס, מצב שאמור ללטף ולחזק חיבורים ומגעים מהסוג שאתם שואפים אליו. לפנויים שביניכם - כוכב ונוס יימצא במזל גדי עד סוף השבוע. מומלץ כבר מעכשיו לפעול לקידום ענייני הלב וליצור מגעים מהסוג שעשוי לסייע לכם. אל תהיו תלותיים! קשר לא בריא, אשלייתי וממכר, לא יביא אתכם למחוזות רצויים. 

 מאזניים

מיקום ונוס במזל גדי בהיבט כריזמטי לפלוטו עשוי להעיד כי המעורבות המשפחתית מתחזקת. ונוס פועל בעוצמה על החושים שלנו וגם על היכולת ליהנות מהדברים הקטנים של החיים. שימו לב: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

 עקרב

אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. תקופת מזל גדי מביאה לשינוי בולט באווירה, ויש בצדו השפעה מכוננת שתקל עליכם לעבור את השבוע בעצם אישיותכם המלבבת. מצד שני, הנטייה שלכם להתבודדות והשבריריות דורשות התייחסות. שיחה גלויה עשויה להקל ואולי גם לפתור סוגיה חונקת. רעננו קשרים תקשורתיים.

 קשת

זהו השבוע האחרון שבו ענייני כספים והשקעות מודגשים. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. יש לכם אפשרות ליהנות מכוכב ונוס בבית הכספים שלכם. אנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן לכם אתגרים. עם זה, עליכם להקפיד ללמוד את כללי המשחק ולבחור מסגרת מחייבת שתאפשר לכם להיות שקולים ואחראים. רביעי-חמישי: יסייעו לאלה  שיוזמים בילויים.

 גדי

ימי סוף השבוע: האנרגיות עשויות להיות נמוכות אבל אתם מתחזקים ללא הכר לקראת המחצית הראשונה של השבוע. חשוב לסגל גמישות ופתיחות ולהקדיש זמן ומקום לרחשי הלב. כוכב ונוס במזלכם עד יום חמישי ממשיך להעצים את הכריזמה שלכם. כדאי לשמור על רעננות וגיוון, ולהקיף את עצמכם באנרגיה מלטפת. רביעי-חמישי: ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים.

 דלי

ימי סוף השבוע: מומלצים לביקורים ולנסיעות. ראשון-שלישי: האנרגיות עשויות להיות נמוכות, ואתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט, אבל אין כל מקום לדאגה. האנרגיה חוזרת במלוא המרץ לקראת ימים רביעי-חמישי. כניסת השמש למזלכם (ב- 21 בינואר) מסמנת עבורכם את תחילתה של תקופה פרודוקטיבית, מצב שיביא בהדרגה לשיפור משמעותי בהרגשתכם.

 דגים

כוכב ונוס יכול לרמז על הכרות בתוך מסגרת מקצועית או חברתית, ועשוי להאיץ ענייני בילויים וחברה. מה שהציק וגרם לחוסר ביטחון, יסתדר לפתע, ודברים יתחילו לזרום בכיוון הרצוי לכם. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת ימים רביעי-חמישי, אבל אתם מתחזקים לקראת סוף השבוע הבא. הצלחה מקצועית תחזק את הביטחון שלכם.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @   

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים