חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הכינו את ביתכם לקיץ –טיפים חשובים

 

החורף הישראלי די קצר, מה שלא באמת משאיר לנו הרבה זמן להתכונן לקיץ שיגיע מיד אחריו. עם זאת, רגע לפני שהטמפרטורות מזנקות מעלה יש כמה נושאים שממש כדאי לטפל בהם.

 

החורף הישראלי די קצר, מה שלא באמת משאיר לנו הרבה זמן להתכונן לקיץ שיגיע מיד אחריו. עם זאת, רגע לפני שהטמפרטורות מזנקות מעלה יש כמה נושאים שממש כדאי לטפל בהם. כך תכינו את הבית לקראת הקיץ כדי שהעונה החמה תהיה, לכל הפחות, העונה הנעימה.

 הבעיה הגדולה ביותר: חרקים

כשהקיץ מגיע אנחנו יכולים לספור את הדקות עד לרגע שבו נמצא את החרקים הטורדניים בפינות שונות בבית. עם החום והאוכל שנשאר בחוץ זה לא באמת מפתיע למצוא שיירת נמלים על יד קערת הקורנפלקס שלא נשטפה או מקק על יד פח האשפה שאליו הושלכה קופסת הפיצה מאתמול בלילה. כמובן שלא מדובר בגזירה משמים, ויש לנו דרך די פשוטה להתמודד איתה. אם תקדימו תרופה למכה ותזמינו חברת הדברות תוכלו למנוע את הופעתן של הנמלים והחרקים האחרים שממש מחכים למצוא אצלכם מפלט מהחום שם בחוץ. חוץ מזה, מומלץ לסגל גם כמה הרגלים חדשים, ובעיקר לנקות את שאריות המזון, לסגור מאכלים בקופסאות אטומות ולהקפיד על היגיינה באופן כללי.

 הכירו את סוגי ההדברה השונים

יכול להיות ששמעתם על סוגי הדברות שונים אבל אתם לא ממש בטוחים מה נכון יותר ובאיזו שיטה עדיף לכם לבחור. באופן כללי קיימים כמה סוגים מרכזיים, אחד מהם אתם בוודאי מכירים קצת יותר – השיטה הכימית, זו שכוללת שימוש בחומרים חזקים מאוד. השיטה הזו מוכרת משום שהיא פשוט ותיקה יותר, ונדמה שפעם לא הכרנו דרך אחרת, למרות שהיא טומנת בחובה כמה סיכונים. בראש ובראשונה, חומרי ההדברה המסורתיים מבוססים על רעלים מאוד חזקים שאולי עוזרים לנו במשימה החשובה שעל הפרק, אבל לצד פגיעה בחרקים עצמם, השיטה הזו פוגעת גם בבני האדם ובחיות המחמד.

 שיטות ידידותיות לסביבה

אם בכל זאת תעדיפו שיטה קצת יותר בטוחה והרבה פחות מזיקה, יש שיטות שנחשבות ירוקות יותר. את מקומם של הרעלים תופסים חומרים טבעיים יותר, כאלה שלא מסבים נזק לאף אחד, בטח שלא לדיירי הבית. הדברה ירוקה צוברת היום תאוצה לא רק בגלל סיבות סביבתיות אלא בעיקר משום שהן לא פוגעות בבריאות. אחרי כמה ידיעות מרעישות על פעולות הדברה כימית שהובילו לפגיעות חמורות ואף לאבדות בנפש, אין ספק שיש חשיבות עצומה לבחירה בשיטה בטוחה יותר, וגם לבחירה בחברה מקצועית שמכירה את הסיכונים הקיימים ויודעת איך להתמודד איתם בצורה טובה הרבה יותר. אם תעשו את זה נכון תדעו שהבית שלכם יהיה נקי מכל אותם אורחים מאוד לא רצויים, אלה שהביקור שלהם מלווה בדרך כלל בספריי עם ריח מר מאוד או עם כפכף ביד. שני תרחישים שממש אין סיבה להתמודד איתם.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים