חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

לילות שקטים גם בחופשת הקיץ

 

התוכנית שהוכיחה עצמה תתחיל ב-21.6 עם צאת התלמידים לחופשת הקיץ ועד לסיומה * החברה לביטחון וסדר ציבורי בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ראשון לציון יקיימו סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בגינות הציבוריות ובמוסדות ציבור

 

גם השנה תופעל תוכנית "לילה שקט" של החברה לביטחון בשיתוף משטרת ישראל שמטרתה לשמור על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הקיץ. התוכנית שהוכיחה את עצמה בכל שנה בחופשות החג והקיץ מאפשרת תגובה מהירה ויעילה בטיפול מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם), וזאת על ידי ביצוע סיורים, תצפיות  ופעילות מוגברת בימי החופש. התוכנית תחל  יום לאחר סיום הלימודים ב 21.6 ותסתיים עם תום החופשה ב-31.8.

כפי שהיה בשנים קודמות, משטרת ראשון לציון תיקח חלק פעיל במניעת עבירות הפוגעות באיכות חייהם של התושבים ותהיה מעורבת יותר בקהילה. אגף סיור ושיטור בחברה לביטחון ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות" על פי מאפיינים ורמת המטרד.  לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב מאבטח/ת כשהוא מצוייד באפוד זוהר על מנת שיוכלו לזהותו בקלות  ובמכשיר קשר. המאבטחים יסיירו בתאי השטח מדי ערב  מהשעה 22:30 ועד השעה  3:00 לפנות בוקר ותפקידם להבטיח את השקט בגנים הציבוריים. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "אנו יודעים כי חופשת הקיץ היא חגיגה לבני הנוער ואנו רוצים לאפשר להם ליהנות, אך יחד עם זא=FA, לא להפריע לתושבי העיר בשעות הלילה המאוחרות."

נזכיר כי במקביל לתוכנית לילה שקט, יצאה לדרך יוזמה של החברה לביטחון בשיתוף פרלמנט הנוער אשר במסגרתה הוקצו 42 אתרים המרוחקים מבנייני מגורים בהם יוכלו הצעירים לשהות עד השעות המאוחרות.  בשנתיים האחרונות הפרויקט הוכיח את עצמו ונתוני המוקד העירוני הצביעו על ירידה של 26.5% בפניות תושבים בנושא הפרעת נערים בגינות ציבוריות בהשוואה לשנה קודמת.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים