חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

בני הנוער סורקים בבניין העירייה

 

עשרות בני נוער מפרויקט היל”ה גויסו למשימה: סריקת אלף תיקי מסמכים * בעירייה החליטו לוותר על שירותי סריקה חיצוניים והקימו מרכז סריקה ייעודי כולל כל המשאבים הדרושים * סריקת המסמכים היא חלק ממדיניות העירייה לעבור למערכות דיגיטליות לניהול מסמכים

 

בשנים האחרונות נפרדת עיריית ראשון לציון ממסמכי נייר ועוברת למערכות מתקדמות לניהול מסמכים. כך כל החומר נגיש הרבה יותר ובמקביל חוסכים בנייר. עתה החליט מנכ"ל העירייה לוותר בחודשי הקיץ על שירותי הסריקות החיצוניים ולגייס בני נוער מפרויקט היל"ה לקידום נוער לצורך סריקות המסמכים. כך ניתן להעסיק עשרות בני נוער במהלך הקיץ ולתגמל אותם בהתאם.

עד כה נרשמו למעלה מ-30 בני נוער מהפרויקט שעובדים בבניין העירייה במשמרות. כל אחד מהם עבר הכשרה וקיבל עמדת עבודה לסריקת המסמכים. השבוע החלו בני הנוער במשימה לסרוק כאלף תיקי מסמכים. מנכ"ל העירייה, חיים גליק, שכאמור קידם את היוזמה בשיתוף התקשוב העירוני, מינהל כ"א ואמרכלות ומינהל קהילה בעירייה, פגש את הצעירים ואמר להם שהם עושים עבודה חשובה למערכת. אחד מבני הנוער אמר בחיוך שהוא נהנה מאוד ומקבל על זה כסף "אם אני כבר סורק לאמא שלי בבית, לפחות שאקבל שכר".

אורית הפילוני, רכזת נערי היל"ה, סיפרה כי תעסוקת קיץ מכבדת כמו זו, תורמת לבני הנוער ומעצימה אותם "סומכים עליהם, מפקידים בידם מסמכים אישיים ועליהם לשמור על סודיות. הם מגיעים לכאן בשמחה ומשתכרים בהתאם לחוק ולפי שכבת גיל".

ראש מינהל אמרכלות, נתי לרנר, אמר: "עד היום הסריקה התבצעה על ידי חברה זכיינית. הפעם החלטנו לשתף פעולה עם בני הנוער. ככל שהפרויקט יצליח נמשיך לשלב את בני הנוער מפרויקט היל"ה לצד סטודנטים תושבי העיר".

מנהל תקשוב עירוני, איציק כרמלי, הוסיף: "לטובת הפרויקט הוקם בעירייה מרכז סריקה ייעודי כולל כל המשאבים הדרושים ובמסגרתו מתבצעת גם בקרת איכות על החומרים הסרוקים. יש לציין כי ישנו פרויקט עירוני נוסף המעסיק בני נוער בכל קיץ. פרויקט חופיקס בחוף הים מאפשר לבני הנוער להשכיר כסאות ושמשיות בשלושה ₪ לפריט

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים