חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תושווים: מתרגם לשפת הסימנים ילווה את הדיונים בישיבות העיר

 

זוהי הנחייה של ראש העירייה, רז קינסטליך, לאחר שקיבל מספר פניות בנושא מכבדי שמיעה שמבקשים להשתתף ולהיות מעורבים בפעילות העירונית *  וגם: שלוש מצלמות HD המכסות כל פינה באולם המועצה ישדרו בחי את ישיבות המועצה * עיריית ראשון לציון ניצבת, מדי שנה, בצמרת מדד השקיפות של עמותת שקיפות בינלאומית ישראל

 

עוד צעד בשקיפות ונגישות עיריית ראשון לציון. לראשונה בישראל, מתרגם לשפת הסימנים ילווה את הדיונים בישיבות המועצה עבור כבדי השמיעה. מדובר בהנחיה של ראש העירייה, רז קינסטליך, לאחר שקיבל מספר פניות בנושא מכבדי שמיעה שמבקשים להשתתף ולהיות מעורבים בפעילות העירונית. התרגום בשפת הסימנים יחל כבר בישיבה שתתקיים מחר (13.2.19). כמו כן, זו תהיה גם הישיבה הראשונה בראשון לציון שניתן יהיה לצפות בה מהבית. שלוש מצלמות HD מתקדמות שהותקנו באולם המועצה ומכסות כל פינה יעבירו את הדיונים בישיבות המועצה בשידור חי באתר האינטרנט של העירייה.

עד כה הצילומים עלו לצפייה באתר העירוני לאחר 24 שעות. הצילומים יישארו בארכיון האתר לצד ההקלטות מחמש השנים האחרונות. אגב, הקלטות מוקדמות יותר ניתן למצוא במוזיאון העירוני.

עיריית ראשון לציון ניצבת, מדי שנה, בצמרת מדד השקיפות של עמותת שקיפות בינלאומית ישראל שעומד בראשה מבקר המדינה לשעבר, מיכה לינדנשטראוס. הדו"ח בודק, בין היתר, נגישות וזמינות המידע באתרי האינטרנט של הרשויות בישראל. 

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עיריית ראשון לציון תעשה כל שניתן כדי להנגיש את הפעילות העירונית לתושבים. אמרתי מהיום הראשון שהעירייה, והפעילות בה, תהיה נגישה ושקופה יותר ואני אשמח מאוד אם המהלכים האלו יעודדו יותר תושבים לגלות מעורבות בתהליכים העירוניים".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים