חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:של חוה מזר 5 - 11 בפברואר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 5 - 11 בפברואר 2016

 

תחזית שבועית: 5 - 11 בפברואר 2016

טלה

הירח החדש (בימים ראשון-שני) עשוי להעיד כי נושאים חברתיים עשויים לתפוס את תשומת הלב שלכם. קיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה. כדאי לשלב עסקים עם הנאה לתועלתכם. אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית יכולים ליהנות מפעלתנות ומעשייה שתעניק להם סיפוק ומרחב. מנגד, אל תניחו ללחצים חיצוניים וכפייתיים להשפיע עליכם. שור מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה. קשרי אהבה וידידות יתחילו במקומות הקשורים לעיסוקכם ותוך כדי אינטראקציה מקצועית ועסקית. השמרנים שביניכם מתחבטים ברגשות מעורבים בשל תקופה מאתגרת אך מתישה מנטלית. זהירות מהצפה של רגשות כשאתם מפרשים כוונות ורצונות של הצד השני.

תאומים

הירח החדש (בימים ראשון-שני) עשוי להדגיש ענייני חו"ל, נסיעות ולימודים. זוהי שעתם היפה של אלה שגישתם לחיים בשלה, סקרנית ופתוחה. מומלץ לחדש את האנרגיות שלכם בדגש על נושאים חברתיים שיאפשר לכם פלטפורמה של גדילה והתפתחות. מנגד, הפעילו תמרון אלגנטי בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות והתנגדויות. גלו סובלנות, הדבר יפעל לטובתכם.

סרטן שבת מומלץ להקדיש למשפחה. הירח החדש (בראשון-שני) מצפה מכם למצוא את האיזון בדינמיקה בין המבטיח לבין המוציא לפועל כדי לחוש בטוחים, במיוחד בענייני כספים והשקעות. לכן חשוב שתרכזו את כוחותיכם, תגדירו לעצמכם מטרות ותתמקדו בהם. ענייני רגשות בסימן עוצמתי אך חונק אנרגטית. שמרו על חושים מחודדים כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות.

 

אריה

ראש חודש בראשון שני, בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, מקפיץ השבוע את הפיוז שלכם ואת הנטייה לדרמות, עם דגש על סיפוקים מיידיים. היחסים עם בני הזוג או עם קולגות דורשים זהירות וטקט, מצב שתובע מכם התנהגות מסודרת ומתוכננת. יכולות התקשורת שלכם אומנם יתחזקו, אך ימים שלישי-רביעי עשויים להיות מתישים. התמודדו באופן פרקטי בעשייה. בתולה ימים ראשון-שני מציפים אתכם בתחושה של אי שקט. בקרוב תתחזקו, אולם בינתיים אל תתאמצו מעבר ליכולתכם, משום ששכרכם יצא בהפסדכם. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. התחברות לצד היצירתי שלכם תוכל להעלות את תמונת השייכות שלכם לדרגת אמנות והשראה. הפעילו את האינטואיציות החדות שלכם.

 

מאזניים

הירח החדש (בראשון-שני) ישפר את הרגשתכם, ויותר הזדמנויות ייקרו בדרככם. גם החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד וצפויים מפגשים ונסיעות נלווים. תוקפו אנשים שחברתם מעודדת אתכם. בשלישי-רביעי עשויים להכביד עליכם נושאים רגישים שאינם מתנהלים על מי מנוחות, ותצטרכו לנהל אותם בהיגיון ובשיקול דעת. ענייני בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם.

 

עקרב

הירח החדש (בראשון-שני) מדגיש ענייני בית ומשפחה. השפעת כוכב מארס על חייכם עדיין דומיננטית. מוטב שתתאפקו ולא תקימו לעצמכם אויבים בשל אמירות שלא היו צריכות להיאמר. יותר מתמיד יש להעדיף עכשיו היגיון בריא ותקשורת בונה, על-פני מאבקים ושיקולי יוקרה. במישור הרגשי: מיקום ונוס בגדי, בהיבט כריזמטי למזלכם, עשוי להעיד כי המעורבות הרגשית מתחזקת.

 

קשת

ענייני כספים עולים על הפרק בשישי. הירח החדש (בראשון-שני) עשוי להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית ומקורית. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות. שלישי-רביעי: המציאות נזילה מאוד. טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב על חסרונותיו ועל ויתרונותיו. בחמישי: האנרגיות הטובות חוזרות. גדי הירח החדש (בראשון-שני) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. מוטב שתדחו הוצאות גדולות והתחייבויות. בשל מיקומו הרגיש של כוכב מארס למזלכם, כדאי שתימנעו מפעולות שיש בהן חידוש או סיכון. בהמשך החודש יעלו על הפרק הזדמנויות חשובות, תצטרכו לבדוק את השטח וליזום צעדים. לבני המזל שביניכם: ענייני היצירה והלב עשויים לעלות לפסגות שלא צפיתם אותן.

 

דלי

האנרגיות נמוכות בראשון-שני, אך הירח החדש במזלכם (בראשון-שני) מחזק אתכם. עם זאת, ההיבט המאיים מצד כוכב מארס מזהיר מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. עליכם להפגין מצוינות ויכולת גבוהה, אך כישוריכם נמצאים עכשיו תחת ביקורת מתמדת, מצב שבו תיאלצו להוריד פרופיל, לשנות גישה ולהבליג. שלישי-רביעי: גלו זהירות בענייני כספים.

 

דגים

ראשון-שני: האנרגיות עשויות להיות נמוכות ולסחוף למצבי רוח הפכפכים ולהגזמה שיפוטית בתגובות. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות. אתם מתחזקים לקראת ימים שלישי-רביעי. לבני המזל שביניכם: ענייני היצירה והלב עשויים לעלות לפסגות שלא צפיתם אותן. אל תחמיצו את הפוטנציאל.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון 5731540 - 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים