חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עיריית ראשון: דו”ח האחריות העירונית לשנים 2013-2014

 

עיריית ראשון לציון אימצה סטנדרטים מחמירים של איכות. בעיני התושבים הנושא החשוב ביותר בתפקודה של העירייה הוא החינוך ואחריו פיתוח ותשתיות ובטחון. 79 אחוז מרוצים ממצבם האישי כתושבי העיר

 

דו"ח האחריות העירונית השלישי אותו מפרסמת עיריית ראשון לציון הוצג בשבוע שעבר בפני חברי מועצת העיר. החידוש בדו"ח הכולל 111 עמודים הוא בזיהוי וניתוח הנושאים המהותיים לדיווח, אשר יש בהם להשפיע על פעילותה הכלכלית, החברתית או הסביבתית של העירייה.

חשוב להוסיף כי בתהליך הכתיבה, נפגש מנכ"ל העירייה עם קבוצות בעלי עניין של העירייה - עם עובדים ועם סטודנטים מהמכללה למינהל. בנוסף, בוצע סקר תושבים שבדק עמם מה חשוב שיוצג בדו"ח. הסיכום של כלל הנושאים שהועלו - הוצג בדו"ח.

בדו"ח מפורטים המוצרים והשירותים העיקריים לתושב, קיים פרק על תקציב העירייה, תקציב הפיתוח, פרויקטים תחבורתיים, נתונים על הפעילות בעירייה עצמה, פרק העוסק בעיר פורצת דרך בדרכה להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל, חינוך, הרגלי מחזור של התושבים, תרבות ופנאי, ספורט, המוקד העירוני ועוד.

הדו"ח מלמד על ירידה בפשיעה בעיר בשנים האמורות (קיטון של 7.5 אחוז), ירידה משמעותית במעשי ונדליזם בשטחים ציבוריים ועל עלייה בשביעות הרצון ממצבם האישי כתושבי העיר (79 אחוז לעומת 76 אחוז בדו"ח הקודם).

ראש העירייה דב צור: "אנו פועלים ללא לאות להמשיך ולספק לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר תוך קיום דיאלוג מתמשך איתם והפניית משאבים ומאמצים ניהוליים רבים לשיפור השירות הניתן להם."

מנכ"ל העירייה פרנקו גונן: "עיון בדו"ח מלמד על פעילותה הענפה של העירייה בכל התחומים המדווחים. אני גאה להיות חלק מאותן תמורות העוברות על העיר ואשר ממצבות אותה כאחת הערים האטרקטיביות למגורים ותעסוקה בישראל."

תושבים המעוניינים לעיין בדו"ח, מוזמנים להיכנס לאתר העירייה. העירייה תשמח לשמוע כל תגובה ולקבל הצעות לנושאים לבדיקה בדו"חות הבאים.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים