חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

המוקד העירוני מסכם שנה:ירידה בכמות השיחות הנכנסות, עלייה במספר המשימות שנפתחו

 

ריבוי הערוצים בתקשורת החדשה מניב אפשרויות מגוונות ליצירת קשר עם המוקד * האפליקציה לתושבים הציגה זינוק משמעותי בשימוש בה, אבל הרוב המוחלט של התושבים עדיין מעדיף להתקשר ולדבר עם מוקדן * זמן ההמתנה הממוצע: 25 שניות  

 

 483,181 שיחות התקבלו במהלך שנת 2015 במוקד העירוני, ירידה של כ-2.9 אחוז בהשוואה למספר השיחות ב-2014, אבל כמות המשימות שהוקלדו בגין הפניות למוקד עלתה השנה משמעותית ועומדת על 359,373 המשקפת עלייה של 13.3 אחוז.

זמן ההמתנה הממוצע בשיחת טלפון למוקד עמד על 25 שניות, והמענה השכיח ביותר היה לאחר 6 שניות. הפנייה הארוכה ביותר שנענתה הייתה לאחר 21:15 דקות.

זינוק מרשים של 69% נרשם בשימוש באפליקציה לתושבי העיר. האפליקציה זמינה חינם בחנויות האפליקציות AppStore ו-GooglePlay, ובנוסף לפנייה למוקד, ניתן לבצע בה תשלומים ולקבל מידע מגוון. ראש העירייה, דב צור, יזם את הכנסת האפליקציה לשימוש במטרה להעניק לתושבים עוד כלי חשוב ויעיל לשמירת ויצירת קשר עם הרשות.

באופן מעניין הולכת ופוחתת כמות הפניות למוקד מדי יום בשבוע, כשבימי ראשון נרשמת כמות הפניות הגבוהה ביותר, והיא יותר באופן קטן אך בהתמדה לאורך ימות השבוע, כשביום שבת נרשמות מספר הפניות המועטות ביותר.

מספר המשימות המשמעותי ביותר הועברו בנושאי איכות סביבה (38 אחוז, בעיקר בענייני גינון ותברואה), בנושאים הקשורים לפעילויות החברה לביטחון (29 אחוז, בעיקר בנושאי סיור וחנייה)) ולמינהל שפור פני העיר (20 אחוז, בענייני אחזקה ותחום הדרך, חשמל ואחזקת מוסדות).

מנהלת המוקד העירוני ניצה אבירם: "הפעילות האינטנסיבית במוקד היא חלק מתודעת השירות המפותחת והמתקדמת אותה אנו מובילים לאורך השנים. עבורנו התושב הוא תמיד במרכז ואנו מקיימים שיתוף פעולה הדוק עם כלל הגורמים העירוניים. בסכומו של יום מדובר אומנם על נתוני המוקד אבל העבודה עצמה נעשית ברובה על ידי עובדי העירייה כולם. המוקד העירוני שלנו הוא מוקד עלייה לרגל לאנשי מקצוע מגופים ציבוריים ופרטיים רבים המגיעים כדי לראות מקרוב את אופן הפעילות במרכז שוקק החיים והמקצועי בבניין העירייה."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים