חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הדליקו נר לשלום הגלובלי

 

חודש אוגוסט הוא בעל פוטנציאל לשינוי רב. גורמי השמיים יוצרים מצב של פתיחת שערים לאנרגיה חדשה, אנרגיה עדינה בעלת יכולת התמרה של תפיסות ישנות של מאבקי כוח, הרס וחורבן - לאנרגיות של אהבה ושלום הרמוני

 

השלום הגלובלי מתחיל בכל אחד ואחד מאיתנו. השלום הפנימי הוא מצב של תודעה שלמה, בה אנו מבינים שכולנו בני האנוש פה בתכנית אב אחת גדולה, בבית אחד משותף - כדור הארץ.
במשך זמן רב חוותה הפלנטה מאבקי כוח ושליטה. שני כוחות מנוגדים אור וחושך נאבקו זה בזה, כשכל אחד מהם נלחם על האמת היחסית שלו. את עוצמות הדרמה הזאת חווינו בחודש זה במזרח התיכון - בישראל, אך בראיה כוללת מתוך הבנת התכנית הגדולה, האור והחושך מחפשים עתה את האיזון.

אל תחפשו מנצחים ומנוצחים. הביטו על טובת הכלל. עלינו להתחבר ולהביע את הכוונה, כולנו יחדיו, לשלום והרמוניה במזרח התיכון ובכל כדור הארץ. כמו בישראל כך יושלך השלום בכל העולם. אל תשפטו את המצב! אל תחפשו אשמים. כולנו שותפים לתכנית אחת גדולה בה עלינו לגלות מחדש את האהבה.

במשך זמן רב הדת והפוליטיקה משכו בחוטי הדואליות והמאבק, אך לנו כאינדיבידואל יש את הכוח לשנות! על כל אחד מאיתנו לפתוח את ליבו ולהביע חמלה ותקווה לכל המתרחש. על כל אחד מאיתנו לשלוח אל האור את חלום השלום הגלובלי.

מחר, מוצאי שבת, (26.8) יפתח שער אנרגתי לשינוי. התחברו לליבכם. הדליקו נר והביעו את הכוונה לשלום גלובלי. דמיינו את התוצאה. הרגישו את האהבה וההרמוניה בין תושבי כדור הארץ.

החזיקו בליבכם את תמונת השלום העולמי. אל תבנו במחשבתכם דרך. אפשרו לתהליך להתרחש בהתאמה. אפשרו לאנרגית האש להתמיר את עצמה לאנרגיה של אהבה והרמוניה בכדור הארץ.

טליה גנאל, סופרת, תושבת מודיעין. לאתר של טליה גנאל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים