חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

עושים לנו אוניברסיטה

 

 ביום רביעי האחרון פרסמה רשות מקרקעי ישראל מכרז לבניית מוסד להשכלה גבוהה ומעונות סטודנטים בעיר. המכרז מכוון לשטח הנמצא בקצה עמק זבולון, ליד כיכר העיר, סמוך למרכז העיר העתידי של העיר. חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, מחזיק תיק הצעירים: ״הקמת מוסד אקדמי בעיר תהיה לא פחות ממהפכה שתשנה את פניה של העיר

 

ביום רביעי האחרון פרסמה רשות מקרקעי ישראל מכרז לבניית מוסד להשכלה גבוהה ומעונות סטודנטים בעיר. המכרז מכוון לשטח הנמצא בקצה עמק זבולון, ליד כיכר העיר, סמוך למרכז העיר העתידי של העיר. כידוע, כחלק מהעבודות להקמת המע"ר החלו גם עבודות העפר להכשרת השטח המיועד למכללה במקביל.

השטח שיצא למכרז הוא בגודל של 30 דונם, כאשר על פי תנאי המכרז הזוכה יבנה בשטח את מבנה הקמפוס, חזית וכן תהיה לו אופציה לבנות 88 יחידות דיור לסטודנטים.

בעירייה ציינו כי מיקום המתחם הינו מיטבי שכן המתחם המיועד למבנה נמצא מרחק הליכה לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז", קניון עזריאלי, מרכז הספורט העירוני וכמובן למרכז העיר החדש.

ביום רביעי האחרון, במהלך ישיבת המועצה, עדכן ראש העיר, חיים ביבס, את חברי המועצה כי בנושא התעניינו מספר מוסדות אקדמאים

הפועלים בישראל ואמר כי כעת מקווים כי יוגשו הצעות להקמת המוסד האקדמאי: "הקמת מוסד אקדמאי בעיר תהיה גורם משמעותי שיאפשר גם הוא לילדי העיר להישאר כאן במודיעין מכבים רעות ולרכוש השכלה גבוהה ובמקביל להביא לכאן סטודנטים וזוגות בתחילת דרכם. יחד עם הקמת מרכז העסקים החדש של העיר, יהווה המוסד האקדמי אבן שואבת לתושביה הצעירים של העיר, שתסייע להמשך ביסוסה של מודיעין מכבים רעות כאחת הערים המובילות בישראל."

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, מחזיק תיק הצעירים: ״הקמת מוסד אקדמי בעיר תהיה לא פחות ממהפכה שתשנה את פניה של העיר. קודם כל עבור התושבים הצעירים של העיר, בסוציואקנומי 8 כאשר 65% מתושביה הבוגרים של העיר אקדמאיים, ברור שיש צורך במוסד להשכלה גבוהה גם לדור העתיד. שנית, לימודים ומגורים של אלפי סטודנטים בעיר ייתנו לה זריקת מרץ משמעותית בכל תחומי החיים: חינוך, תרבות, תחבורה, תעסוקה, עסקים

קטנים ועוד. המהלך הזה של ראש העיר יזניק את מודיעין קדימה וייתן דחיפה משמעותית לצעירים שלה״

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים