חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 22 – 28 באפריל 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:   תחזית שבועית: 22 – 28 באפריל 2016

 

                                    תחזית שבועית: 22 – 28 באפריל 2016 / חוה מזר

טלה

שישי-שבת: הירח המלא מדגיש ענייני כספים. אתם בתקופה שבה חום הגוף שלכם נע בשיאים של מתח עצבי גבוה, או צונח לתוך נפילות דרמטיות שמתישות אתכם. מצד שני, מיקום אוראנוס במזלכם בצמידות לכוכב ונוס עשוי להכניס מעט איזון ועניין למפה הדחוסה והלחוצה שלכם. בהשפעתו תוכלו להפעיל את הקסם האישי שלכם וגם להיות מוקפים באנשים שאתם אוהבים.  תלוי בכם.

 שור

ליל הסדר ייערך כשהירח המלא (בשישי-שבת) יימצא במזלכם, לכן חשוב להתחבר לאנרגיה מאוזנת ושמחה. רבים מביניכם ייהנו מאירועי החג ומהאנשים שאיתם תבלו. בהמשך השבוע עשויים מרקורי ומארס להיכנס לנסיגה ממושכת. העקשנות השוורית לא תיתן לאיש להזיז מישהו שיש לו דעה משלו, במיוחד אם מתעקשים על מה שנראה צודק. ייתכנו מצבים של דחיות וקונפליקטים.

 תאומים

נושא כלשהו מטריד אתכם וגורע משלוותכם הפנימית. הירח המלא (בשישי-שבת) עשוי להשפיע על בריאותכם. אתם חלשים ועייפים, והדבר משפיע על מצב רוחכם. הימנעו מעומס יתר, במיוחד לאלה שכבר נמצאים על סף תשישות. נסיגות הכוכבים מרקורי ומארס: חשוב לגלות זהירות ודיסקרטיות בשיתוף אחרים במידע רגיש ואישי. ארגנו מפגש חברתי על מנת לשחרר חוסר שקט טעון.

 סרטן

אווירה חגיגית תלווה את ליל הסדר, במיוחד אם תשהו  בסביבה אוהבת, מגנה ובטוחה. אין כמו ילידי מזל זה באירוח ובמתן תחושה חמה ומלטפת. מיקום השמש בשור כבר מתאים יותר לאופייכם הביתי והמשפחתי. שני המזלות כאחד זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. במקרה של סוגיה משפחתית: התחברו למטען רוחני גדול וחזק כדי להיטיב עם עצמכם ועם סביבתכם. 

 אריה

קשה לכם להסתדר עם הדרישות ועם הלחצים המופעלים עליכם. הירח המלא שמתרחש בליל הסדר עשוי לגרור חוסר סובלנות ופתיל קצר, במיוחד אם היחסים שלכם עם מישהו בסביבה כבר נמצא במצב רעוע. ביחסיכם עם אחרים היעזרו בדיפלומטיה. רעננו את שני-שלישי בנסיעות, בפעילות חברתית ובתקשורת פורה. צאו לבלות והגיבו בחיוב לחיזורים. מנגד, בשל נסיגות כוכבים

אל תתפסו לשאננות.

 בתולה

הירח המלא בשישי-שבת מיטיב עימכם. רבים מביניכם עשויים להרגיש טוב וליהנות מאירועי החג. נסיגת כוכבכם מרקורי עד 22 במאי מצפה מכם למצוא את האיזון, להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. שימו לב בין עיקר לטפל והקדישו זמן ומשאבים למה שמשרת אתכם. נסיגת כוכבכם מרקורי עשוי להעיד על עיכובים ודחיות ונסיגת כוכב מארס על הנטייה למריבות

 מאזניים

הירח המלא (בשישי-שבת) עשוי להעיד כי עניינים כספיים מדאיגים אתכם ובצדק, ולפני פסח ההוצאות גבוהות תמיד. מוטב שתפעילו את שיקול דעתכם ותנהגו בזהירות, במיוחד במגעים עסקיים ופיננסיים. המשולש שנוצר במזלכם עשוי להעיד כי המעורבות הרגשית שלכם (בארץ או בחו"ל) מתחזקת. יש הזדמנות לצאת מהשגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים.

  עקרב

הירח המלא בשישי שבת שמתרחש במזלכם מגביר מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם, מצב שעתיד להשפיע על מצב הרוח שלכם באופן מובהק. מיקום כוכב מארס בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי ההוצאות שלכם עשויות להיות גבוהות ובלתי צפויות. חשוב שיהיו לכם מטרות מוגדרות והגיוניות ושתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו.

 קשת

הירח המלא בשישי-שבת עשוי להחליש אתכם, ואולי גם עשוי להגביר ספקות עצמיים וחששות. התחייבויות ומסגרות מכבידות לא מתאימות להלך הרוח שלכם. המחצית הראשונה של השבוע עשויה לחזק אתכם. עם זאת, אתם חסרי סבלנות. הימנעו מצעדים פזיזים והקפידו להתנהל מול העולם ברגישות ובדיפלומטיות. מומלץ להיות זהירים גם בענייני כספים והשקעות.

 גדי

המשולש הכוכבי המרשים שמתרחש השבוע במזלכם עשוי להחמיא לכם ולהקל עליכם. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע. בהמשך השבוע אתם קורנים  אנרגיה שעשויה להקל עליכם. עם זאת מומלץ להיות דיסקרטיים. שתי נסיגות של כוכבים

השבוע עשויים להעיד כי אם ישנן בעיות שנראות מורכבות הן ייפתרו על-ידי תקשורת בונה ומודעת.

 דלי

הירח המלא בשישי-שבת עשוי להעיד כי ענייני משפחה, בית וקריירה מאפיינים את החודש הקרוב. אלה דורשים גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשפר יחסים ומצבים. "היו חכמים ולא צודקים", הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת. רביעי-חמישי: האנרגיות נוטות להיות נמוכות.

 דגים                         

ליל הסדר יקיף אתכם בבני משפחה, ידידים וחברים. עם זאת שימו לב! נסיגות הכוכבים מרקורי ומארס עשויים להעיד כי כמה מביניכם נוטים לתזזיתיות ועצבנות, והדבר עלול לסחוף לריבים וקונפליקט. חשוב להתעקש על שלכם ולא להיכנס לתכתיבים של אחרים. אתם עלולים להתאכזב ממישהו מסביבתכם. ענייני סמכות וקריירה דורשים בשבועות הבאים מודעות וזהירות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים