חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

בשורה להורים - יומיים נוספים לקייטנות

 

במטרה להקל על ההורים העובדים, הוחלט להוסיף יומיים נוספים לרושמים את ילדיהם לשני מחזורים, ללא תוספת תשלום

 

במטרה להקל על ההורים העובדים, הוחלט להוסיף יומיים נוספים לרושמים את ילדיהם לשני מחזורים, ללא תוספת תשלום * מהלך זה מצטרף ליוזמה של העירייה לסבסד קייטנות גם לכיתות ג’-ד’ שיתווספו ל"בית ספר של קיץ" שמפעילה עיריית ראשון לציון בשיתוף משרד החינוך לכיתות א’-ב’ * עלות קייטנה מ-7:30-13:00 בחודש יולי תעמוד על 852 ₪

הורים עובדים, רשמתם את ילדיכם לשני מחזורי קייטנה, מה-3.7 ועד ה-11.8? קבלו יומיים נוספים ללא תוספת תשלום. בעיריית ראשון לציון החליטו להקל יותר על ההורים שרושמים את ילידיהם לשני מחזורי קייטנות. בכך למעשה יום קייטנה מוזל מ-92 שקלים ליום ל-86.25 ₪ והקייטנה ממשיכה עד ל-16.8.

את הקייטנות מפעילה החברה העירונית בראשות אלי פולק. יש לציין כי הטבה זו מצטרפת להנחה של עשרה אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף. החברה העירונית מדווחת כי עד כה נרשמו לקייטנות החברה העירונית ובית ספר של קיץ יותר מ-13,700 ילדים.

כמו כן, קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים. "הבהרנו לא פעם כי לא יוותר ילד או ילדה מלהשתתף בקייטנה על רקע כלכלי" אמר ראש העירייה, דב צור והוסיף: "אנו יודעים כי תקופת הקיץ היא תקופה רוויית הוצאות כלכליות להורים ואנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהקל על העול הכלכלי".

נזכיר כי לאחרונה החליטה העירייה להרחיב את המיזם "בית ספר של קיץ" על ידי סבסוד לתלמידי כיתות ג’ ו-ד’. כיום פועלות קייטנות "בית ספר של קיץ" לתלמידי כיתות א’ וב’ במימון עיריית ראשון לציון, משרד החינוך ותוספת שההורים משלמים. עתה יוכלו ההורים לרשום את ילדיהם בכיתות ג’ ו-ד’ לקייטנה מהשעה 7:30 ועד 13:00 בעלות של  852 ₪ ₪ בלבד.

מיזם ’בית ספר של קיץ הוכיח את עצמו בשנים האחרונות ומעניק לילדים מסגרת חינוכית ואיכותית בעלות מינימלית. "אני מקווה כי המדינה תשכיל להרחיב פרויקט זה על מנת להפחית את הנטל הכלכלי מההורים. עד אשר זה יקרה, אנחנו נסבסד את הקייטנות לכיתות ג’ וד’" הוסיף צור.

קייטנות "בית ספר של קיץ" הוא מיזם ארצי שהחל לפני כשנתיים ומטרתו היא להמשיך ברצף מעגלי, חינוכי וקהילתי גם בחופשת הקיץ. הקייטנה נותנת מענה לתלמידי כיתות א’ ו-ב’ בחודש ביולי בין השעות 8:00 ל-13:00. על פי התוכנית, אמור המיזם להתרחב בהמשך לשכבות גיל נוספות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים