חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כרטיסי טיסה – לתכנן את הטיול בצורה חכמה

 

כשאנחנו מחליטים לטוס ליעד מסוים לחופשה קצרה או טיול ארוך, עלינו לתכנן אותו בורה חכמה ומדויקת, כך לא נפספס שום אירוע או מקום ונוכל ליהנות באופן מלא מהזמן שלנו במקום אליו אנחנו מתכוונים לטוס

 

כשאנחנו מחליטים לטוס ליעד מסוים לחופשה קצרה או טיול ארוך, עלינו לתכנן אותו בורה חכמה ומדויקת, כך לא נפספס שום אירוע או מקום ונוכל ליהנות באופן מלא מהזמן שלנו במקום אליו אנחנו מתכוונים לטוס.

במאמר זה אנחנו נסקור שני סוגים של נסיעות, נסיעה קצרה לנופש ונסיעה מורכבת יותר שכוללת מספר יעדים, ונבחן כיצד מתכננים את הטיול מבחינת מועד הטיסה, לוח זמנים, רכישת כרטיסי טיסה ועוד. לפני שנתחיל רק נציין, כל תכנון שאתם מתכוונים לערוך כל היום לקראת טיול בחו"ל, אתם יכולים לעשות בעזרת אפליקציות שונות בסלולר, ולהיעזר כמובן בפורומים ובקבוצות בפייסבוק, על מנת לקבל המלצות שונות אודות המקום וכן על נקודות שונות שיכולות להקל עליכם בזמן הטיול.

תכנון נופש קצר

כל נסיעה קצרה, לא משנה אם זה ליעד באירופה או ליעד אחר, מומלץ מאוד לבחון תחילה אם ניתן לרכוש דיל אליו. חברות תעופה וסוכנויות נסיעות רבות מארגנות דילים שכוללים טיסה, בית מלון ובמקרים רבים גם השכרת רכב וכן כרטיסים לאירועים שונים (אם אתם רוצים לשלב למשל משחק כדורגל עם הדיל, תוכלו ליהנות מאפשרות כזו). במובנים רבים זה יוזיל לכם את עלות הנופש וכן יחסוך מכם את הצורך לחפש בית מלון בעצמכם.

אפשרות אחרת היא לרכוש כרטיסי טיסה בעצמכם דרך האינטרנט וכן לחפש בית מלון או אכסניה שתתאים לכם.

בשני המקרים, חשוב מאוד שתבדקו את התאריך בו אתם מחליטים לצאת לנופש, מה מזג האוויר במקום וכן האם נערכים אירועים מיוחדים בתקופה זו, כך תוכלו ליהנות מהם. תזכרו שבחלק מהמקרים מדובר בחוויה חד פעמית, אז מומלץ מאוד שלא לפספס שום אירוע כשאתם שוהים במקום.

תכנון טיול ארוך

כאן הכל שאלה לאן אתם נוסעים ומה אתם מתכוונים לעשות. אם אתם מתכוונים לשכור רכב, אז הטיול צריך להתבצע בהתאם למפה, למקום בו אתם מתמקמים וכמובן לתנאי השטח, מזג אוויר, אירועים וכדומה. אם אתם בוחרים להשתמש בתחבורה ציבורית, אז עליכם לבחון האם משתלם לכם להשתמש ברכבות או אוטובוסים, מתי וכיצד.

אפשרות נוספת, אשר נפוצה בעיקר במדינות גדולות, היא לרכוש כרטיסי טיסה לטיסות פנימיות. במקרה כזה, מומלץ מאוד לבדוק, האם מדובר ביעדים אליהם הדרך האידיאלית היא באמת להגיע דרך טיסה, האם זה משתלם מבחינת המחיר, וכמה זמן אתם צריכים להשקיע בכך. קחו בחשבון, שייתכן מאוד שהטיסה תחסוך לכם זמן, אך כל מה שקורה לפני ואחרי, ידרוש מכם להשקיע מספר שעות, וזה כבר יכול להיות בעייתי.

לגבי רכישת כרטיסי טיסה, עליכם לבחון האם אתם צריכים לרכוש אותם מראש, כלומר לפני שאתם יוצאים מהארץ או שאתם יכולים לרכוש אותם בחו"ל. בכל מקרה, תוכלו לרכוש אותם דרך סוכן נסיעות או דרך אתרי אינטרנט מקומיים.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים