חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שי שטיק גולד שי פינוי דירה

 

פינוי דירה הוא משימה מורכבת מאד. פינוי של דירה אחת שונה מפינוי של דירה אחרת ולכן אין מדובר בעבודה תבניתית המתאימה לשלל לקוחות, בתים או דירות. כל פינוי צריך להיבחן לגופו, צריך לבחון את נסיבות הפינוי, את אופיו של הלקוח וכמובן לאמוד את היקף העבודה.

 

משקלול של כל הפרמטרים האלה תתקבל הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לביצוע הפינוי שעומד על הפרק. גודל משאית, מספר עובדים, סוג האביזרים הדרושים ופרק הזמן לביצוע הפינוי - על כל אלה מנצח באופן מקצועי ומעולה שי שטיקגולד, בעליה של חברת שי פינוי דירה, החברה המובילה בארץ בתחום של פינוי דירות ותכולות.

חברת שי פינוי דירה כאמור היא החברה המומלצת בארץ לפינויים מכל הסוגים. בין השאר מתמחה החברה בפינוי של דירות ירושה או אספנות, כאלה שעלולות להיות מלאות עד אפס מקום בחפצים, פריטים ומכשירים ועלולות לסכן את מי שגר בהן או עתיק לגור בהן. אין טעם אפילו לנסות לפנות או לסדר את הדירה באופן עצמאי מפני שזה יהיה פשוט בלתי אפשרי - זה עלול לקחת זמן רב, צריך להקדיש לזה לא מעט מהזמן הפנוי וישנם חפצים או רהיטים גדולים שאנשים פרטיים לא יכולים לסלק או להשליך.

כיצד מתבצע פינוי דירה?

כאמור, אין פינוי אחד שיהיה זהה לפינוי אחר. זו הסיבה ששי שטיקגולד מנהל בעצמו את משימות הפינוי על מנת לבנות עבור כל לקוח בדיוק את הפינוי שיתאים לו. השירות והאדיבות עומדים לנגד עיניו של שי, כמו גם סיום מהיר ככל האפשר של משימת הפינוי וביצוע שלה תוך כדי כמה שפחות הפרעה וחוסר נוחות ללקוח. עובדיו של שי שטיקגולד מנוסים ומקצועיים ומדובר בעובדים קבועים ומסורים אשר מבינים את הרגישות הנדרשת מהם ב-לא מעט עבודות פינוי עת הם נכנסים אל תוך ביתו הפרטי של הלקוח.

חברת שי פינוי דירה מציעה שירותים היקפיים נלווים לשירות פינוי הדירה - ניקיון יסודי של הדירה הריקה והכנה של הדירה למגורים או להצגתו לקונים או שוכרים פוטנציאליים. כך יכולה הלקוח להשאיר בידי עובדי החברה דירה מלאה לעייפה בחפצים ומבולגנת, ולאחר פרק הזמן שעליו סוכם מראש לקבל את הדירה ריקה, נקייה ומצוחצחת שלא יישאר בה זכר למצב ששרר בה קודם לכן. הלקוח לא יצטרך להגיע או להתערב בפינוי עצמו ויקבל את הדירה כמו חדשה בזכות חברת שי פינוי דירה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים