חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

איך לבחור בעורך דין הנכון

 

בישראל נקלטים מידי שנה עורכי דין רבים שסיימו בהצלחה את לימודי המשפטים והם הוכשרו לתפקד כעורכי דין. אחת מהבעיות המרכזיות שלנו האזרחים זהו איתור עורך הדין הראוי לנו

 

 ביותר מתוך המבחר הענק של עורכי הדין המציעים את השירות שלהם לציבור. ננסה במאמר זה להציג בפניכם את השלבים בדרך לבחירת עורך הדין המתאים והטוב ביותר עבורכם.

התאמת עורך דין בפתח תקווה על פי תחום ההתמחות

המשפט הישראלי דורש התערבות של עורך דין במקרים רבים ושונים זה מזה. כך לדוגמא נזדקק לשירות של עורך דין בעת חתימה על חוזה וכך גם בעת חתימה על עסק ובעת ביצוע הגרלה גדולה ומשמעותית. ברור שבעת סכסוך עסקי או משפחתי הכתובת הכמעט ראשונית תהיה של עורך הדין. לכן חשוב לדעת שלא כל עורך דין מטפל בכל הבעיות הללו. אמנם יש כאלה הלוקחים לעצמם את העיסוק במספר תחומים שונים אך יש את אלו הבוחרים להלך בשביל צר של תחום אחד בלבד ובו הם מתמקצעים היטב. כמובן שיש לפנות אל עורך דין המטפל בעניין הספציפי שלנו.

בחירת עורך דין בפתח תקווה רק לאחר פגישת הכרות ראשונית

לא כדאי לוותר על פגישה פרונטאלית בה תציגו את כל הנתונים מול עורך הדין. נסו להתרשם מההבנה של עורך דין את פרטי התיק, נסו לבדוק האם הוא מבין היטב את הדרישות שלכם. אם נראה לכם שהוא זורם אתכם באותו ראש תוכלו להתקדם אתו הלאה.

בדיקה באינדקס עורכי דין

לאחר שביררתם היטב על עורך הדין ואף ישבתם עמו לפגישת היכרות תוכלו ללקט עוד קצת מידע על אודות עורך הדין שבחרתם. ישנם כמה וכמה אינדקסים של עורכי דין שתוכלו למצוא באינטרנט כך תוכלו לקבל את מרב הפרטים הנחוצים לכם על עורך הדין שבחרתם. כמו שנות ההשכלה שלו, שנות הוותק בתחום, גובה העמלה אותה הוא גובה וכמובן תוכלו לבדוק את הרישיון שלו אם הוא עדיין בתוקף, תוכלו לבדוק גם האם הוא עדיין נחשב כחבר לשכת עורכי הדין.

אז הבנתם שחיפוש אחר עורך הדין המוצלח והטוב עבורכם זה לגמרי לא עניין של מה בכך. אז אם אתם מחפשים עורך דין בפתח תקווה, קחו לכם את הזמן ובררו היטב את כל הפרטים החשובים לכם ורק כך תדעו לבחור באיש המקצוע המתאים שידע לייצג אתכם נאמנה מתוך היכרות מעמיקה של כל התחום הספציפי שלכם יחד עם הידע והניסיון שלו בתחום הזה מהפן המשפטי.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים