חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צרכני מדיה - מה צריך לדעת על סטרימרים?

 

אנחנו חיים בעידן מתקדם ומתוחכם במיוחד, עידן שבו אנחנו צופים בתכני מדיה מסוגים שונים מבלי לחכות שבועות ארוכים עד למועד שידורם באחד הערוצים הישראליים.

 

אנחנו חיים בעידן מתקדם ומתוחכם במיוחד, עידן שבו אנחנו צופים בתכני מדיה מסוגים שונים מבלי לחכות שבועות ארוכים עד למועד שידורם באחד הערוצים הישראליים. בעוד חברות התקשורת מנסות לספק תכנים רבים בתוך זמן קצר, ובמקרים מיוחדים ניתן אף לזהות תכנים המשודרים בישראל במקביל למועד שידורם מעבר לים, ישנו כיום פתרון נוסף, יעיל ונוח לא פחות. הכירו את הסטרימר - מזרים מדיה, המכשיר שמאפשר לכם לשדר מהמחשב הנייח או הנייד, מהטאבלט או האייפד, וגם ממכשיר הטלפון שלכם. כדי שתוכלו לקבל החלטה חכמה ולרכוש את הסטרימר הנכון עבורכם, ריכזנו עבורכם כמה נקודות עיקריות למחשבה.

 

התאמה בין הסטרימר למקור השידור

לפני שאתם רוכשים סטרימר חשוב מאוד לוודא שהוא אכן מסוגל לחבר בין מקור השידור שלכם – לבין הטלוויזיה או המכשיר שאמור להציג את התוכן. בנוסף, סטרימרים שונים עשויים לתמוך (או לא לתמוך) בסוגי קבצים שונים. כך, ישנם דגמים שכלל אינם תומכים באיכות שידור 4K ומכאן שאם תרצו לצפות בסרט באיכות זו תצטרכו לבחור מראש סטרימר מתאים. אגב, כדאי לבדוק גם את החיבורים הקיימים בסטרימר, ואת אלה הקיימים בטלוויזיה שלכם, כדי שלא תתקלו בסיטואציה שבה אתם מצטיידים בסטרימר מתקדם ומתוחכם שלא יודע לתקשר עם הטלוויזיה.

 

משקל המכשיר וגודלו

סטרימר גדול וכבד יכול להספיק לכם אם אתם מתכוונים להניח אותו באופן קבוע על יד הטלוויזיה, בהנחה ויש מקום לכך, כמובן. מצד שני, מכשיר נוח ויעיל כל כך יכול לשרת אתכם נאמנה גם כשאתם יוצאים לחופשה ובכל סיטואציה שבה תרצו להשתמש בו מחוץ לבית. במצבים אלה יהיה לכם הרבה יותר נוח לשאת סטרימר קל משקל וקטן ממדים, באופן טבעי.

 

שלט רחוק – לא מובן מאיליו

ישנם כיום לא מעט סטרימרים שלא ניתן לתפעל באמצעות שלט רחוק, ולרוב אלה הם גם דגמים פשוטים יחסית. בפועל אתם בוודאי מעדיפים להצטייד מראש בסטרימר שבו ניתן לשלוט מהספה, ולכן רצוי שיהיה לכם שלט רחוק שיאפשר לכם לעשות זאת. בהזדמנות זו בדקו גם את התפריטים ואת הממשק של הסטרימר, והיו בטוחים שיש לו תמיכה בעברית. אם אתם מתכוונים לצפות בסרטים עם כתוביות נפרדות בעברית רצוי לוודא שהמכשיר יודע לקרוא עברית, ומאפשר להם ליהנות מצפייה עם כתוביות.

 

אחריות היצרן

כמו בכל מכשיר טכנולוגי אחר, גם כאן חשוב לבדוק את אחריות היצרן, את עדכוני התוכנה ואת מדיניות התמיכה שלו. זאת כדי שתדעו שהמכשיר שלכם ימשיך להתקדם יחד עם כולם, כך שבהמשך הדרך הוא יוכל לתמוך בפורמטים נוספים או להציע לכם תכונות חדשות שלא הכרתם קודם. למפרטי מכשירים עם אחריות, גלשו https://www.ivory.co.il/media_-streamer.html

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים