חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 13 – 19 בינואר 2017   

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב. הורוסקופ שבועי: 13 – 19 בינואר 2017      

 

 טלה

ענייני קריירה ומעמד ממשיכים להעסיק אתכם. השבוע מגביר את הצורך שלכם להתחרות. ייתכן אולי שיבקשו מכם לקחת חלק ברעיון שבו תידרשו לגלות מחויבות ונכונות להשקיע. לכן חשוב  שתגלו יוזמה ומנהיגות. יוזמה שלכם תזכה אתכם בהערכה. מצד שני, יש להיות שקולים, הגיוניים ומפוכחים ולהימנע ככל שניתן ממאבקי כוח. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

 

שור

תחושת חוסר הוודאות שקשורה לאחד האנשים הסובבים אתכם עשויה להטריד אתכם.  מישהו עלול להתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת. השמועות מסביב עלולות במקרים רבים להטעות אתכם ולגרום לכם דאגה מיותרת. חשוב שלא תסתמכו עליהן ושתוודאו שהמידע מדויק ונכון. בתחום הזוגי או החברתי אתם עשויים לקבל מסרים מבלבלים, שגורמים לכם להרגיש לא בטוחים.

 

תאומים

מיקום הירח במזל אריה בימי סוף השבוע עשויה לקדם ענייני נסיעות, תקשורת וחברה. שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. היו ערניים לאלמנט שיש בצידו אשליה. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות (עם) בענייני כספים והשקעות. סגלו ערנות.

 

סרטן

השבוע עשוי להדגיש את בית השותפויות והנישואים שלכם, מצב שעשוי להשפיע על חייכם הרגשיים ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. מומלץ להתרחק ממה שכובל ומעיק, ולהתאים את עצמכם לאנרגיה מאוזנת. חשוב שתיתנו אמון באנשים הנכונים, בין אם מדובר בחברים או בשותפים לעבודה. השינוי שישפיע עליכם הוא בחיפוש הדרך לגיבוש שיתופי פעולה, על בסיס מה שכבר הוכיח את עצמו בעבר.

 

אריה

בימים אלה מתעורר בכם הצורך להגשים שאיפות בתחום המקצועי ובקשר למעמדכם בו. חשוב להיות שקולים ומעשיים ולבדוק כל מידע בזהירות ובאחריות, במיוחד אלה שחשים את החתרנות סביבם. גם אם אחרים אינם מקפידים על אתיקה או על רמת ביצוע גבוהה, כדאי שאתם תשמרו על עקרונותיכם. רגשות: עדיף בשלב זה לתת לקשר להתפתח בהדרגה. הבהרת רגשותיכם תוכל למנוע עמימות.

 

בתולה

לכאורה תוכניותיכם ברורות, אך למעשה דברים רבים מעורפלים. גישתכם הרגילה, של שמירת מרחק והסתרת הרגשות, תוכיח את עצמה כרגע. הפן החברתי (וגם הסקסי) תופס תאוצה. כדאי להכניס אותו אל הפרופורציות הנכונות או בפשטות, להימנע מאשליות. שימו לב: מיקום כוכב מרס מול מזלכם עשוי לגרור קונפליקט. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 

מאזניים

ליצירתיים ולאמנים שביניכם שבכם יש עדיין ימים לא שגרתיים ולא משעממים, כאלה שמהווים אתגר לאינטליגנציה שלכם, מצב שעשוי לזכות אתכם במחמאות ובהערכה. אהבה: יש רמזים לאהבה אידיאליסטית. השפעת כוכב הכיסופים והחלומות נפטון עליכם היא דומיננטית, מה שמדגיש את המשיכה לקסם, להתמכרות, לתלות, אך גם גורם לבלבול ולחוסר חיבור למציאות.

  

עקרב

ענייני יצירה או חיי הרגש שלכם מקבלים שדרוג עד תחילת חודש פברואר. יש למה לצפות. הכוכבים ונוס ומארס במזל דגים מסמלים את הצד הטוב של השבוע. האינטראקציה ביניהם  מסייעת לאנשים להיפתח, לגלות חום, חיבה, נדיבות ואהבה. אלה מהווים מתכון חשוב להצלחת מיזם מרכזי בחייכם. חשוב לגשת לפתרון בעיות בדרך של היגיון ותקשורת בונה, ולא דרך מאבקים ושיקולי יוקרה.

 

קשת

אתם במצב רוח הרפתקני, מגרה ומרגש, אך שימו לב: הוא עלול לטשטש גבולות. דברים מתרחשים בקצב מהיר ולא תמיד בהתאם לציפיות, זה הזמן להיות ספונטניים, אבל גם ריאליים. טיפ השבוע: יש סתירה באופוריה. בהשפעת נפטון גוברות העורמה והרמייה. אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש, כדאי להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה וללא פיתולים.

 

גדי

השבוע נוצרת קונסטלציה שהיא מתכון למזל טוב ולקצת חסד שייעשה איתנו. כוכב יופיטר, שקשור לשפע והתפתחות אישית, ייצור תנאים טובים במיוחד למי שעדיין לא חש בשינוי. יש אפשרות לשיתוף פעולה, לדלתות נפתחות ולנקודות חיוביות שכדאי לנצל ולפעול מתוכן. במצב כזה נעשים נדיבים יותר, מקבלים ונותנים חום, ומחצינים בטבעיות רגשות חיבה שבדרך כלל מופנמים אצלכם.

 

דלי

אפשר ורצוי לצאת השבוע מתכונת הרציונליות הטבועה באופייכם. זהו שבוע ליצירה, לאמנות, לתיאטרון ולקולנוע. דרכי הפעולה משלבים בתוכן דמיון, מציאות וחלומות בהקיץ. מצד שני,  נפטון, כוכב הכיסופים והאשליות, מראה שקשה לעיתים להבין את המציאות או להתמודד איתה, ומביא לחיפוש דרכים לא תקניות, כדי למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. היו זהירים בענייני כספים והשקעות.

 

דגים

בני המזל שביניכם עומדים בפתחה של תקופה מאתגרת. אתם כבר מצפים בקוצר רוח לפריצה המיוחלת ותופשים יוזמות במבצעים חדשים, או מרעננים את הקיימים. חגיגה של כוכבים במזלכם והשתלבותם יחד מייצרים החודש חדשות טובות, למשל הריון. אתם קורנים וקל לכם לשאת חן, לפחות עד תחילת חודש פברואר. שימו לב: מיקום כוכב מארס במזלכם עשוי לגרור קונפליקט.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים