חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 3 – 9 בפברואר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 3 – 9 בפברואר 2017

 

           טלה

מיקום כוכבכם מארס ו- ונוס במזלכם מחזק אתכם. קיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה. כדאי לשלב עסקים עם הנאה לתועלתכם. אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית יכולים ליהנות מפעלתנות מעשייה שתעניק להם סיפוק ומרחב. הירח המלא לקראת יום חמישי, 9 בפברואר, עשוי להיטיב עמכם חברתית. שלבו עסקים עם הנאה לתועלתכם.

 

שור

הירח המלא לקראת יום חמישי (9 בפברואר) עשוי להדגיש ענייני משפחה, עסקים וקריירה. אלה מכם שניחנו בראש פתוח יש אכן רצון לשינוי וכמיהה לעבר כיוונים חדשניים. יש אפשרות לייצר יזמות עסקית מוצלחת, במיוחד לגבי הצעה שהיא בלתי שגרתית. הפעילו חושים חדים. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה.

 

תאומים

הירח המלא לקראת יום חמישי (9 בפברואר) עשוי להדגיש ענייני חו"ל, נסיעות ולימודים. זוהי שעתם היפה של אלה שגישתם לחיים בשלה, סקרנית ופתוחה. מומלץ לחדש את האנרגיות שלכם בדגש על נושאים חברתיים שיאפשר לכם פלטפורמה של גדילה והתפתחות. מנגד, הפעילו תמרון אלגנטי בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות והתנגדויות. גלו סובלנות, הדבר יפעל לטובתכם.

 

סרטן

ביקור ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להשפיע לטובה על ההתנהלות העתידית ולהאיץ מגעים שיקדמו אתכם. אל תחמיצו אל ההזדמנות. הירח המלא לקראת יום חמישי עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. חשוב למצוא את האיזון בדינמיקה בין המבטיח לבין המוציא לפועל כדי לחוש בטוחים. שמרו על חושים מחודדים כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות.

 

אריה

ענייני קריירה ומעמד עשויים להיות מודגשים בימי סוף השבוע. חברויות שנוצרות בתקופה זו ייטיבו לקדם את האינטרסים שלכם, אבל כמובן שצריך לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. הירח המלא לקראת יום חמישי במזלכם, בית הזוגיות והשותפויות שלכם, מקפיץ (השבוע) את הפיוז שלכם ואת הנטייה לדרמות, עם דגש על סיפוקים מיידיים. היחסים עם בני הזוג או עם קולגות דורשים זהירות וטקט.

 

בתולה

ימים ראשון-שני עשויים להדגיש ענייני קריירה ומעמד. מיקום הכוכבים וונוס ומארס בטלה עשויים להעיד כי ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים החודש. הירח המלא לקראת יום חמישי-שישי הבאים (שבוע מהיום) עשוי להעיד כי האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות ואולי גם עשויים להציף אתכם בתחושה של אי שקט, ואולי עשוי להשפיע על בריאותכם.

 

מאזניים

הירח המלא בתוך שבוע עשוי לשפר את הרגשתכם, ויותר הזדמנויות ייקרו בדרככם. גם החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד וצפויים מפגשים ונסיעות נלווים. תוקפו אנשים שחברתם מעודדת אתכם. בשלישי-רביעי עשויים להכביד נושאים רגישים (ייתכן נושאי משפחה או קריירה) שאינם מתנהלים על מי מנוחות, ותצטרכו לנהל אותם בהיגיון ובשיקול דעת.

  

 

עקרב

השפעת כוכב מארס על חייכם דומיננטית, במיוחד בענייני בריאות או עבודה. מוטב שתתאפקו ולא תקימו לעצמכם אויבים בשל אמירות שלא היו צריכות להיאמר. יותר מתמיד יש להעדיף עכשיו היגיון בריא ותקשורת בונה, על-פני מאבקים ושיקולי יוקרה. שנו את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם והיפתחו להתנסויות חדשות. צריך רק לדעת למי לחבור והם מי להתיידד.

 

קשת

השבועיים הבאים עשויים להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית ומקורית. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות. הכוכבים עשויים לייצר ביטוי יצירתי, עם זאת, בהשפעת נפטון, מומלץ להימנע מדואליות ולהתרחק מאנשים וממצבים חלקלקים. זה הזמן להיות ספונטניים, אבל גם ריאליים. 

 

גדי

כדאי השבוע שתימנעו מפעולות שיש בהן חידוש או סיכון. בהמשך החודש יעלו על הפרק הזדמנויות חשובות, תצטרכו לבדוק את השטח וליזום צעדים. הפגינו גמישות ונסו להסתגל מהר למצבים משתנים בשטח. הירח החדש (בתוך שבוע) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. כדאי שתקפידו לקבל מידע  אמין ואל תשאירו את ההחלטות בידי אחרים.

 

דלי

ראשון-שני: היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. בפגישות ובראיונות צפויה לכם הצלחה. טיפוסי האוויר מבשרים על תבונה, מקוריות ואינטליגנציה. מילות מפתח: תקשורת טובה וקסם אישי. הירח המלא במזלכם (לקראת יום חמישי) עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, בארץ או בחו"ל. הזמן מתאים עכשיו להתחלות חדשות לאלו שמעוניינים בכך.

 

דגים

ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את השבועיים הבאים. בכל מערכות היחסים כדאי שתתנהלו השבוע בזהירות. בהשפעת הכוכבים המצב רגיש וההתרחשויות בלתי צפויות. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים