חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הובלות בראשון לציון – דרך חדשה למציאת שירותי הובלות

 

מעבר דירה בראשון לציון יכול להיות קל ונוח בעזרת הדרך החדשה למציאת שירותי הובלות בראשון לציון. אם אתם מתכננים לעבור בקרוב, בוודאי גם אתם מחפשים אחר מוביל אמין בעל ביטוח, שיציע לכם הצעת מחיר הוגנת. אתם לא לבד.

 

מעבר דירה בראשון לציון יכול להיות קל ונוח בעזרת הדרך החדשה למציאת שירותי הובלות בראשון לציון. אם אתם מתכננים לעבור בקרוב, בוודאי גם אתם מחפשים אחר מוביל אמין בעל ביטוח, שיציע לכם הצעת מחיר הוגנת. אתם לא לבד. מדי שנה מבוצעות הובלות רבות יותר מכפי שאפשר לספור, וכולם מחפשים אחר החברה שתציע להם את השירות הטוב ביותר. אם בעבר הדרך הטובה ביותר למצוא את החברה הנכונה הייתה דרך חברים או באמצעות חשיפה לפרסום ברשתות החברתיות, היום גט מובינג נותן את כל הפתרונות הנדרשים לכם במקום אחד.

מהו אתר גט מובינג?

אתר גט מובינג מציע לכם פלטפורמה חדשנית ליצירת מכרז בין חברות הובלה. פתיחת המכרז מתבצעת ללא כל עלות מצד מי שעובר דירה והיא מספקת מידע מקיף על נותני השירות השונים, לרבות חוות דעת של לקוחות שהשתמשו בשירותי החברה.

האתר פותח על ידי גל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן, אשר זיהו את הבעייתיות בתחום ההובלות בישראל. בסקר שנערך דיווחו כ- 40% מעוברי הדירה כי נפגעו בצורה כלשהי מחברת ההובלה. הפגיעות שונות ומגוונות ובהן אי הגעה בזמן, אי כיבוד ההסכם ושבירת חפצים. כל אלו הופכים את מעבר הדירה למאכזב ואת הצורך במציאת חברה מתאימה למשמעותי יותר. האתר מביא שיטה חדשה וזמינה לכל אחד, באמצעותה גם אתם תוכלו לעבור דירה בקלות וללא עגמת נפש.

גם אתם יכולים לעבור בראש שקט

כאמור, פתיחת מכרז באתר גט מובינג מתבצעת בקלות וללא תשלום. אתם יכולים לעבור בראש שקט ולחסוך בזמן החיפוש אחר חברת ההובלות המתאימה לכם. באתר תפתחו מכרז, תקראו את הדירוג של כל חברה ותוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים. שיטת המכרז פשוטה ומכילה שלושה שלבים:

  • שלב ראשון – פתחו מכרז ללא עלות. בשלב זה יהיה עליכם לציין את כל הפרטים הרלוונטיים להעברה לרבות כתובת מוצא וכתובת יעד, תכולה, קומה להעברה ותאריך הובלה מבוקש.
  • שלב שני – בצורה שקופה נפתח מכרז אותו תוכלו לראות באתר. החברות השונות יציעו הצעות מחיר ואתם תוכלו לראות את ההצעות השונות, ובשלב זה תוכלו גם לקרוא חוות דעת על המובילים השונים ולבדוק את הדירוגים שלהם.
  • שלב שלישי – זהו שלב סגירת המכרז. תוכלו לבחור בכל חברת הובלות על פי השיקולים השונים שלכם ולא רק על פי המחיר שהוצע לכם. זכרו, כל התהליך אינו כרוך בתשלום מצדכם.

כל מה שתצטרכו לביצוע המעבר שלכם – במקום אחד

היום, מעבר אל ראשון לציון וממנה יכול להיות תהליך קל ופשוט. באתר של גט מובינג מופיעות יותר מ-200 חברות הובלות ברחבי הארץ שיוכלו לתת לכם שירות במעבר בתוך העיר או לעיר עצמה. מעבר לכך, ניתן למצוא בו נותני שירות משלימים כמו חברות הדברה, חברות ניקיון, טכנאים ואפילו חומרי אריזה שתצטרכו למעבר שלכם. כל נותני השירות המופיעים באתר נבחנים על ידו, ועל פי חוות הדעת אפשר לקבל את ההחלטה באיזה בעל מקצוע לבחור.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים