חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 10 – 16 במרץ 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 10 – 16 במרץ 2017

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר

 

טלה

הירח המלא בשבת-ראשון עשוי לסחוף או להעיד על אנרגיות נמוכות. ייתכן שתהיו מדוכדכים ושתרגישו לא טוב, ולכן כדאי שתתכננו ימים שקטים. היו מודעים לנעשה סביבכם ושמרו על דיסקרטיות. כניסת השמש למזלכם (בתוך עשרה ימים) עשויה להעיד כי אתם עומדים להשתחרר מתקופת דגים המתישה ונכנסים בהדרגה לחודש שפוי יותר. סוף סוף תחזרו לקצב שהולם אתכם ואת שגרת חייכם.

 

שור

האישיות שלכם מעידה על אופי שמרני. עם זאת, הפעילים שביניכם עשויים להתעניין בנושאים בלתי שגרתיים שלא עמדו בפניכם קודם. הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להיטיב עמכם מבחינה חברתית. תוכלו להפיק שפע יצירתיות, וגם מי מכם שעוסק בעבודה אפרורית יוכל להוכיח שיש לו דמיון פורה ומפרה. שור מזל מעשי תקופת מזל דגים רגשית. לכן השבוע מצפה מכם לפתח חוש אבחנה ויכולת ראיה.

 

תאומים

חשוב שתמצאו את הדרך הנכונה לגשר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים. כרגע מצב האיזון רגיש מאוד, וכל ניצוץ קטן עלול להצית להבה. כוחות מנוגדים יוצרים קונפליקט תוך התעלמות מסיכונים וסימני אזהרה. שמועות מטעות עלולות לגרור מסקנות חפוזות. עכשיו יותר מתמיד חשוב להתחבר לשגרה ברוכה. בהמשך החודש תרחיבו את המעגל החברתי, ותהיו במיטבכם, מושכים ובולטים.

 

סרטן

הירח המלא בשבת-ראשון: השבוע יש אפשרות להתרחק ממה שכבל והעיק ולקבל בברכה אלמנט מאתגר. ייתכנו מגעים, בארץ ובחו"ל, שיחרידו בכם ציפיות ותקוות. מצד שני, הקפידו על יחסי עבודה תקינים ועל תקשורת ברורה ומדויקת. אל תשכחו את נטיית אנרגיית השמים להעצים ולצבוע את המציאות בצבעים ססגוניים, הסותרים את אי הבהירות שמגלה הצד השני.

 

אריה

מצב הרוח קצת ירוד ואולי אתם מתגעגעים למשהו שחסר. תקופת דגים גוררת עימה תחושה מסוימת של חוסר כיוון, במיוחד לגבי אלה הנתונים בקונפליקט, מצב שבלבל ודיכא את האפשרות לבטא את עצמכם. אלה המתלבטים ומצפים לפתרונות יחושו בהטבה הדרגתית בתוך שבוע, שתימשך גם בחודש אפריל. דברים ייראו ברורים יותר ותרגישו שאתם משיבים לעצמכם שליטה על המצב.

 

בתולה

תקופת דגים ממול, ומרקורי-נפטון מול מזלכם, מדגישים ענייני זוגיות, עסקים  ושותפויות, עם נטייה בולטת לעורר בלבול בין אשליה למציאות. היו עירניים וקשובים לעצמכם וסגלו זהירות וטקט. יותר מתמיד חשוב להתאים או להסתגל למצבים משתנים, גייסו טונות של סבלנות וסַגלו רכּוּת. אתם יכולים ורשאים להפליג בחלומות בהקיץ, אך באותה נשימה מהרו לחזור למציאות.

 

מאזניים

ימים אלה עשויים להעיד על חולשה ועל מצב רוח ירוד ואתם נתפסים למחשבות נוגות. שבת-ראשון: ימים רגישים. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, שעמן יהיה קשה לכם להתמודד. זהירות ומודעות: אל תמהרו לבטוח במי שאינכם מכירים - ייתכן שלאופטימיות שלכם אין כיסוי. גם אם הם ידידותיים כלפיכם, ייתכן שיש להם מניעים נסתרים.

 

 עקרב

רבים מכם ניחנו בחוכמה, בברק ובראיית הנולד. עכשיו מתעורר בכם הצורך בשינוי ובגיוון. נסיעה, פגישה חשובה, או בילוי עם אנשים שמעניינים אתכם יגרמו לחוויה עוצמתית. אווירת התקופה מזמנת היכרות שתאיץ את פעימות הלב שלכם. הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להיטיב עימכם. הכול פתוח בפניכם כרגע. כל דבר חדש מגרה ומצית את סקרנותכם. עם זאת, היו זהירים בהחלטות הקשורות בסיכון.

 

קשת

הרגשה מעיקה עלולה ללוות אתכם, ועימה תחושה שהדברים הופכים להיות תובעניים ומסובכים. נכון כעת לשלב בין עצמאות לשיתופי פעולה ולהפגין גמישות וסתגלנות למצבים משתנים ולא יציבים בשטח. הירח המלא בשבת-ראשון עשוי להשפיע על מצבכם עם סמכויות, במקום העבודה, או בחיים האישיים. האביב שבפתח (בתוך שבוע) יביא לשיפור הדרגתי שלו אתם כבר מצפים.

 

גדי

ויכוח או מחלוקת עלולים להתעורר עקב עיקרון שאינכם מוכנים להתפשר עליו. למרות שמזלכם נחשב למזל מאופק ואחראי, יש ביניכם גם כאלה שנוטים להתרגז ולהתפרץ. בעזרת ידיעה מראש תוכלו לשלוט בכך ולגלות איפוק. הירח המלא בשבת-ראשון: רעננו מערכות יחסים חברתיות. גילויי יוזמה מצדכם עשויים לזכות אתכם בתשומת לב. עם זאת, היזהרו גם מאנשים שאינכם מכירים היטב.

 

דלי

האנרגיות סביבכם משפיעות עליכם וגורמות לכם לתחושה של חוסר נוחות ולחץ. הירח המלא בשבת-ראשון, בבית הכספים שלכם נוגע כרגע בנקודות רגישות, מצב שדורש הפעלת איפוק וראייה אסטרטגית המסתמכים על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. אל תסמכו על האופן שבו מוצגים לכם הדברים, אלא בדקו בעצמכם. הפעילו את הצד הרציונלי שלכם כדי למנוע מצב של תבוסתנות בהמשך.

 

דגים

הצורך לחשוב בצורה מעשית יבלוט השבוע. נפטון במזלכם הוא הכוכב הפורס מסך ערפל. רבים מכם חיים בה כמו בסרט, קל יותר להאמין במה שיקרה כדי לחמוק מאמת כואבת, אך באותה נשימה לא רצוי לסמוך על המזל, אלא להפשיל שרוולים ולהתאמץ. הירח המלא בשבת-ראשון: מעצים את רגישותכם חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם השכל הבריא וההיגיון.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים