חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 24 – 30 במרץ 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  24 – 30 במרץ 2017

 

טלה

מיקום השמש במזלכם תמיד מביא לשינוי באווירה, אבל תזדקקו לסבלנות. הירח החדש ביום שלישי עשוי לפתוח בפניכם אופקים מבטיחים ואידיאליסטיים שעשויים לשפר מגעים הקשורים לעסקים, לנסיעות, להשתלמויות ולרגשות. מיקום כוכב מארס בבית הכספים שלכם עד 21 באפריל מצפה מכם להיות זהירים בענייני כספים והשקעות. חשוב לבדוק את השטח לפני שתתחייבו.

 

שור

ראש חודש ביום שלישי עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות ואתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. בנוסף, שימו לב!  כדאי לגשת בזהירות ובהדרגה לפרויקטים בעלי אוריינטציה עסקית, בייחוד בכל הקשור להשקעה עתידית, זאת בשל נסיגת כוכבכם ונוס עד תחילת חודש אפריל. אם אתם ממתינים בקוצר רוח לתשובה בנושא חשוב כלשהו, חכו בסבלנות, בהמשך דברים יסתדרו.

 

תאומים

נסיגת כוכב ונוס בתוך שבוע, ונסיגת כוכבכם מרקורי בתוך שבועיים, אינם נוחים לכם כלל ועיקר וזאת בלשון המעטה. העצבנות ואי-השקט סביבכם משפיעים עליכם. לשם כך חשוב לפעול ולתפקד בסביבה רגועה שתאפשר לכם התרכזות אמיתית בעיסוקכם, אבל לעיתים תתקשו להשיגה בשל הנטייה לויכוחים שמדרבנים קונפליקט עם הסובבים אתכם. היו קשובים לסביבה וגלו סובלנות והבנה לזולת.

 

סרטן

בני מזל סרטן רבים יגיעו למסקנה שהצורך ביישוב דעת ובמיצוי עצמי מתחזק. צפויה תקופה נוחה פחות, ותרגישו מותשים גם בלי סיבה נראית לעין. בשל כך תתקשו לעמוד במשימות שתובעות מאמץ. עם זאת, יש ביניכם גם כאלה שעשויים לזכות בחדשות טובות מבחינה מקצועית. מתוך כל הכאוס תופתעו לקבל אנרגיה מוגנת ותומכת שתאפשר פלטפורמה של גדילה, התפתחות, קידום והישגיות.

 

אריה

אתם זקוקים לחידוש, לעניין ולאתגר, כשאת הרוגע תוכלו למצוא בהתנסויות שיביאו לידי ביטוי את היכולת היצירתית-השיווקית-פרסומית טבעית שלכם. הירח החדש בימי אמצע השבוע עשוי לעודד ענייני חו"ל ונסיעות שעשויים להעשיר את עולמכם. מצד שני, היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם. במצב כזה, תצטרכו להתאמץ ולהשקיע, אך נראה שמי שיקפיד על תכנון מוקפד ונבון - יוכל להתקדם.

 

בתולה

מומלץ לפרק מתחים על-ידי התארגנות מעשית, במיוחד בענייני כספים והשקעות. חשוב שתמצאו דרך נכונה יותר להתגבר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים. ההפרעות הנלוות הן כעין חיץ ביניכם לבין המטרה שאליה אתם שואפים. כדאי לסגל מודעות כדי לחסוך אי הבנות ולחצים. השבוע הבא עשוי להעצים את התהליך שבו אתם נתונים, לכן בכל מקרה, עדיף לחסוך את התהליך.

 

מאזניים

אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. נסיגת כוכבכם ונוס עשויה להעצים אצל רבים מכם את הנטייה לבדידות ולשבריריות שדורשת התייחסות. לכן חשוב מאוד שתתעלו מעל המציאות העגומה ותתמזגו עם גישה פשרנית. בינתיים עליכם להתעלות מעל מציאות עגומה ולהיות רציונליים. סגלו סבלנות ואורך רוח.

  

עקרב

אתם מתחבטים ומרוכזים בענייני עבודה ושותפויות, ולצורך זה מרבים בנסיעות או בפעילות מוגברת ברמה התקשורתית. מורגשת אצלכם גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם וצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. תוספת של מחויבויות תיאלץ אתכם להקדיש את מירב זמנכם למציאת פתרונות, אבל המאמץ שתשקיעו יקדם אתכם ויוכיח את עצמו בשטח לקראת החודש הבא.

 

קשת

הירח החדש השבוע עשוי להיטיב עימכם. הקשת מטבעו נותן תחושה שמקורות השפע לעולם לא ייגמרו, שאין מה לדאוג, הוא מודע לכך שיש מי שמנהל את העולם ולא הכל בידינו. מסיבה זו הקשת מסמל לא רק את השפע, אלא גם את האמונה והרוחניות. אף שיש לעיתים היבטים לא קלים והסכנות אורבות, מורגש שינוי מאוורר ומאתגר בפתח. גלו מתינות ואחריות.

 

גדי

הירח החדש בימי אמצע השבוע מדגיש ענייני בית ומשפחה, מצב שעשוי לגרור עימו אווירה מלנכולית והתמודדות מכבידה עם רגשות. הימנעו מקונפליקט. ההיבט שבין כוכב מארס לפלוטו במזלכם עשוי להיטיב עמכם. אלה עשויים להיות המתכון המנצח למזל טוב ולקצת חסד שייעשה איתנו. יחסי הגומלין ביניהם עשויים להביא עימם בונוסים יצרניים מעשירים ומאתגרים.

 

דלי

הירח החדש לקראת ימי אמצע השבוע עשוי השבוע עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות ולהגניב לחייכם ניצוץ של גיוון מגוון ומתדלק ולאפשר, בין השאר, ליצור קשרים חברתיים ויצירתיים, למרות העומס המתלווה לכך. אין כמוכם בהסקת מסקנות נכונות ובשימוש בהן. המשך החודש יזמן אופק חדש וציפיות חברתיות ועסקיות, מצב שעשוי להכניס מעט איזון למפה הדחוסה והלחוצה.

 

דגים

הירח החדש בימי אמצע השבוע אמור להדגיש פונקציות וסוגיות נלוות הקשורות לכספים ולעסקים. אלה יקבלו תאוצה בתוך שבועיים מהיום. מומלץ להיות ערים לגבולות ולמגבלות שמטילה הסביבה, הלוחצת לעיתים, על ההתרחבות האישית הזאת. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם, המתבטאת בקו שבו בחרתם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים