חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

האורניאדה בפנימיית ”האורנים”

 

ביום חמישי האחרון, במיטב המסורת, חגגו השנה בפנימיית ”האורנים” בראשון לציון  את האורניאדה כשהקונספט השנה היה ”פנימייה מהאגדות”.

 

ביום חמישי האחרון, במיטב המסורת, חגגו השנה בפנימיית "האורנים" בראשון לציון  את האורניאדה כשהקונספט השנה היה "פנימייה מהאגדות".

פנימיית אורנים השייכת לקבוצת ג.י.א הינה פנימייה פוסט-אשפוזית לנערים ונערות בגילאי 12-18, המתמודדים עם קשיים נפשיים ורגשיים. הפנימייה פועלת בקמפוס מפואר ורחב ידיים בעיר ראשון לציון ופועלת במרץ לשם קידומם של חניכי הפנימייה בתחומי הטיפול השונים.

בשבועיים האחרונים, כל שכבה בפנימייה בחרה רעיון מתוך הקונספט הכללי ויחד, חניכים וצוות, החלו לבנות, לאפות ולהכין מוצרים לקראת האורניאדה. כל ביתן העמיד דוכן מושקע ויחד, מכרו את המוצרים השונים למוזמנים הרבים לאירוע.

בנוסף, זכו חניכי הפנימייה לצפות במחזמר מקסים ומושקע של קבוצות המשחק והמוזיקה של חניכי הפנימייה בבימויו של יולי קושניר, מי שמלווה את תחומי הבמה בפנימייה בשנתיים האחרונות.

אורגד בורג, מנהל הפנימייה: "הרציונל של חגיגות האורניאדה היא היכולת לייצר תהליך קבוצתי בו לכל בית יש משימה להעמיד דוכן מושקע עם מוצרים פרי ידם, למכור כמה שיותר מוצרים במחירים מוזלים מאוד ועם הכסף שנצבר לכל בית, יחליטו יחדיו החניכים על השקעת הסכום בעבור פעילות ביתית במהלך הקיץ, זהו תהליך ששהוא בעצם שיאו של התהליך שהחניכים עוברים בפנימייה, מחניכים שצריכים סיוע לחניכים שהם יזמים בעצמם".

"על אף האירוע המושקע והנוכחות הגדולה של המוזמנים, ההישג המשמעותי ביותר היה לראות כיצד כל בית פועל כיחידה הן בשלבי התכנון והן בשלבי הביצוע".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים