חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

שלב נוסף בפרויקט קו המתח העליון התת-קרקעי בראשון לציון

 

חברת החשמל החלה בביצוע שלב נוסף בפרויט להקמת קו מתח עליון תת קרקעי בראשון לציון

 

 

חברת החשמל החלה בביצוע שלב נוסף בפרויקט להקמת קו מתח עליון תת-קרקעי לאורך הרחובות יגאל אלון וחנה ומיכאל לוין בראשון לציון. בעבודה מורכבת הוצב בשדרות נים, בקצהו הדרומי של רחוב יגאל אלון, עמוד מתח עליון ממנו ירדו כבלי החשמל לקרקע לתחילת תוואי התת-קרקעי לאורך כשלושה וחצי ק"מ. הקו התת-קרקעי יחליף את קו החשמל העילי העובר כיום בתוואי זה. במהלך השבוע הבא יבוצע עמוד נוסף לטובת הטמנת הרשת. במקביל מבוצעות עבודות בקטע נוסף של תוואי הקו להנחת כבלים בקרקע בין הרחובות שרירא לגינדי לאורך רחוב מיכאל וחנה לוין.

את הפרויקט מבצעים בשיתוף מחוז הדרום ומחוז דן של חברת החשמל.לאחר הנחת הכבלים בקרקע בתעלות שנחפרו לאורך הרחוב יבוצעו עבודות חיבור מורכבות בין קטעי הכבלים, והחזרת המצב לקדמותו- כשקו החשמל טמון באדמה. העבודות המורכבות מבוצעות בשלבים. בכל שלב מתואמים הסדרי תנועה וחנייה בהתאם לאזור, ומפורסמים לעדכון הציבור. יש להדגיש, כי במהלך העבודות אין כל הפסקות חשמל עקב העבודות.

על מנת לעדכן וליידע את הציבור לקראת העבודות ובמהלך ביצוען מתקיים תיאום ושיתוף פעולה הדוק ורצוף בין דוברות העיריה ודוברות חברת החשמל. מוקדי השירות והמידע של עירית ראשון לציון ( מוקד 106) ומוקד 103 של חברת החשמל מעודכנים בפרויקט והציבור יוכל להתעדכן ולקבל מידע על העבודות. בנוסף, הציבור מקבל מידע מעודכן באתרי האינטרנט של העיריה וחברת החשמל. כמו כן, קיימת אפשרות להציג שאלות בנושא ולקבל תשובות בדף הפייסבוק של העיריה ושל חברת החשמל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים