חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מסדירים צמתים באיזור קניון עזריאלי ראשונים

 

על רקע פיתוח שכונות חדשות במזרח העיר ופתיחת הקניון, הורחבו כבישים והוצבו רמזורים בצמתים עמוסים בשכונות קרית שמחה והאירוס החדשה * עד כה אוכלסה שליש מהשכונה ובניית בית הספר וגני הילדים צפויה להסתיים השנה

 

שיפור משמעותי בתנועה בשכונת קרית שמחה ובסביבתה עם סיום עבודות הרחבת הכבישים במקום והצבת רמזורים בצמתים העמוסים. על העבודות אמונה החברה הכלכלית בראשות ניצן פלג וזאת על רקע פיתוח השכונות החדשות במזרח העיר ופתיחת קניון עזריאלי ראשונים. ברחוב הפלמ"ח, בכניסה לשכונת האירוס הוצבו רמזורים בצומת, דבר שהקל משמעותית על הכניסה לשכונה. כמו כן הוצבו רמזורים חדשים בצומת הפלמ"ח שמחה הולצברג כדי להקל על המצוקה של תושבי קריית שמחה ביציאה מהשכונה.

שכונת האירוס החדשה צפויה להכיל כ-1400 יחידות דיור, עד כה שליש מכך כבר אוכלס. החברה הכלכלית אמונה גם על בניית בית הספר חדש- "האירוס" ובו 18 כיתות לימוד בהיקף של כ-23 מיליון שקלים וקומפלקס ראשון בעיר של חמש כיתות גן ושלוש כיתות מעון בהיקף של 11 מיליון ש"ח. בניית שני המבנים צפויה להסתיים השנה. נזכיר כי בשנים הקרובות צפויות להיבנות בעיר מספר שכונות חדשות אשר יוסיפו לעיר כעשרים אלף תושבים חדשים. החברה הכלכלית החלה את עבודות הפיתוח בשכונת נרקיסים, השכונה החדשה הגדולה ביותר במזרח שתכיל כ-4000 יח"ד. שכונות נוספות במזרח- נוריות ובה 3500 יחידות דיור, חצבים ובה 900 יחידות דיור ורקפות ובה 1400 יחידות דיור ו-250 יחידות דיור בדיור מוגן.

מ"מ יו"ר החברה הכלכלית, חבר המועצה אייל מושיוב: "תנופת הפיתוח של העיר ניכרת בכל פינה ופינה. אזור מזרח העיר חווה פריחת פיתוח בתקופה האחרונה, ואנו בחברה הכלכלית פועלים על מנת להתאים את התשתיות לביקושים, הקיימים והעתידיים. בשכונת האירוס החדשה מוקמים מבני חינוך חדשים, מתקדמים וחדשניים שיעניקו סביבת לימודים מודרנית ומיטבית לתלמידים".

צילום: עידן גרוס

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים