חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

”היה בטיול הכל- העשרה, למידה ואוכל טוב”

 

לשכת התיירות נפתחה לפני פחות מחודשיים וכבר הגיעו לעיר משלחות מבאר שבע, אשדוד, אשקלון וירושלים שכבר שלחו מכתב תודה למנהלת לשכת התיירות בעיר * תיירנים רבים מגלים עניין ומבקשים חומרי פרסום עבור סיורים

 

עד שלא נפתחה לשכת התיירות העירונית במדרחוב רוטשילד, לא היה ברור היקף העניין שנושא התיירות בעיר יעורר. הלשכה נפתחה בסך הכל לפני פחות מחודשיים, אבל בפרק הזמן הקצר הזה כבר הגיעו מספר משלחות מירושלים, באר שבע, אשדוד ואשקלון. וזה עוד לפני נחיל תיירנים שמבקשים חומרי פרסום כדי להכניס את ראשון לציון לרשימת אתרי התיירות והבילוי בארץ.

מי שמקבלת את כל המתעניינים היא דיאנה ברזובסקי, מנהלת לשכת התיירות, שקיבלה מכתה תודה מהמשלחת שהגיעה מעיריית ירושלים "לאורך כל הדרך עמדת לצידנו, קיבלת אותנו לסיור מקדמי להכנת הטיול על מנת לרצות אותנו ושהטיול שלנו יהיה מוצלח, ענייני וחוויתי. את שגרירה מצוינת של עיר מתחדשת, מתפתחת הפותחת את שעריה לתיירות פנים לציבור הרחב בארץ. היה בטיול הכל- העשרה, למידה ואוכל טוב, חוויה בלתי נשכחת. הרגשנו כמו בבית".

הקבוצה מירושלים התחילה את הביקור בקבלת פנים והסבר קצר על העיר מפי מחזיק תיק קשרי חוץ ותיירות, חבר המועצה מיכאל רייף, שאמר: "יש לנו כבר הזמנות נוספות לסיורים וביקורים בעיר וראשון לציון הופכת להיות על המפה מבחינת תיירות פנים וביקורים של קבוצות ומבקרים בודדים".

נזכיר כי לשכת התיירות ממוקמת ברוטשילד 19 ובמקום גישה לעמדות מחשב ואינטרנט, חומרי הסברה, פינת ישיבה ומשרד פנימי בו ישב נציג לשכת התיירות שייתן מענה לפונים.

ראשון לציון מצטרפת לערים גדולות בארץ ובעולם המתהדרות בנקודת Information במרכז העיר. התכנון הוא למנף ולאגם את מגוון נקודות התיירות, הפנאי והבילוי ברחבי העיר. לראשון לציון היסטוריה ענפה ומבנים היסטוריים מסוף המאה ה-19, פארקים רחבי ידיים, חוף ים כיאה לעיר נופש, אגמים במערב העיר שכבר היום מהווים פנינות טבע עירוני ולצד נדידת ציפורים ובעלי חיים באזור יש במקום פארק שעשועים, מתחם סרטים ובילוי, מתקן רחיפה וטיילת דק על פני המים. בשנים הקרובות תפתח העירייה פארק אקולוגי ענק סביב אגם הנקיק. לעיר יש גם שני מוזיאונים, מוזיאון לתולדות ראשון לציון ומוזיאון אגם. בעירייה פועלים לקדם את המכרז לניהול מלון בוטיק בבניין העירייה הישן ותכנון מלון נוסף בחוף הים, כך שלמבקרים בעיר תהיה אפשרות ללון בה וליהנות מחיי לילה תוססים. ראשון לציון עשירה במוקדי בילוי, פנאי וקולינריה.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים